آخرین وضعیت تیم‌های شمالی فوتبال، در بحران کرونا

تیم‌های شمالی حاضر در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک با توجه به شیوع ویروس کرونا در شمال کشور، در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

آخرین وضعیت تیم‌های شمالی فوتبال، در بحران کرونا
کد خبر: 393400
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۰۸:۱۸:۰۵

اعتمادآنلاین| با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، شمال ایران در وضعیت نابسمانی قرار دارد و منطقه گیلان و مازندران، بیش از مناطق دیگر، دچار این ویروس شده است.

این اتفاق موجب شد که در تیم‌های شمالی حاضر در رقابت‌های لیگ دسته یک، اخبار مختلفی مبنی بر مشکوک بودن این بازیکنان به ابتلا شدن به این ویروس منتشر شود.

باشگاه سپیدرود رشت، یکی از این تیم‌ها بود که اخبار مختلفی درباره‌اش منتشر شد و حتی مدیرعامل این تیم گفته بود 10 تن از بازیکنان این تیم مشکوک به کرونا هستند. طبق آخرین اطلاعات دریافت شده، چند بازیکن سپیدرود به مشکوک به بیماری آنفولانزا شده بودند که بعد از دوره درمانی مشخص، سلامتی خود را به دست‌ آورده‌اند. با این وجود تمرینات سپیدرود رشت، تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است و بازیکنان غیر بومی این تیم به شهرهای خودشان برگشته‌اند.

تیم ملوان بندرانزلی که شهرشان یکی از آمارهای بالای ابتلا به ویروس کرونا را داشته است،‌ در حال حاضر در وضعیت قرنطینه به سر می‌برد. بازیکنان این تیم حدود 12 روز است که در خانه‌هایشان باقی مانده‌اند و از زمان شیوع این ویروس، 5 بازیکن ملوان حتی در موقعی که بازی‌های لیگ یک در جریان بود، در خانه‌هایشان قرنطینه بودند و همچنین دو مربی حاضر در کادر فنی این تیم مشکوک به بیماری بوده‌اند که در حال حاضر هیچکدام از آن‌ها تست کرونا مثبتی نداشته‌اند.

تیم رایکا بابل که پیش‌تر اعلام کرده بود 4 بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم مشکوک به ویروس کرونا هستند، با تست‌های پزشکی لازم، مشخص شد که هیچکدام از این افراد مبتلا به این ویروس نشده‌اند. قرار بوده است که تمرینات رایکا روز پنج‌شنبه از سر گرفته شود که با توجه به وضعیت قرمز در مازندران،‌ تمرینات لغو و به روز 5 فروردین موکول شده است.

تیم داماش گیلان نسبت به تیم‌های دیگر شمالی در وضعیت بهتری قرار دارد و تا به امروز اخباری مبنی بر ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا نداشته‌اند. چند بازیکن این تیم دچار سرماخوردگی شده‌اند اما هیچ آماری مبنی بر مبتلا شدن این بازیکنان به ویروس کرونا،‌ وجود ندارد. تمرینات داماش با توجه به برنامه‌های اعلام شده توسط سازمان لیگ، یک روز در میان، تا آغاز مسابقات پیگیری می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها