کد خبر: 393598
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۰۹:۰۷
| |

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت

شایعه تعطیلی شهر و پمپ بنزین‌ها کذب است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شایعه تعطیلی کامل شهرها و پمپ بنزین‌ها صحت ندارد و این شایعه‌ها منجر به تجمع افراد در فروشگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها می‌شود و اصلا چنین چیزی در دستور کار قرار ندارد.

شایعه تعطیلی شهر و پمپ بنزین‌ها کذب است
کد خبر: 393598
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۰۹:۰۷

اعتمادآنلاین| کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در پی اعلام آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن افزود: آنچه ما توصیه می‌کنیم، کاهش تجمع غیرضروری است. در هر شهر و استانی اگر این صحنه‌ها مشاهده شود، تا یک هفته آینده با خیز تعداد ابتلا مواجه خواهیم بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: باید توجه بیشتری به افراد مسن و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند، داشته باشیم. این گروه، گروه پرخطر در ابتلا به ویروس کرونا هستند و بیشتر افرادی که فوت کرده‌اند بیش از 60 سال سن داشته و به بیماری زمینه‌ای مبتلا بوده‌اند. خود این افراد هم باید در شرایط شیوع ویروس کرونا، توجه و مراقبت بیشتری انجام دهند.

جهانپور گفت: تاکنون 10 هزار و 75 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 429 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و 276 نفر نیز بهبود یافته‌اند

وی افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، یک هزار و 75 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور 10 هزار و 75 نفر افزایش یافت.

جهانپور ادامه داد: خوشبختانه تا کنون سه هزار و 276 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 75 نفر از مبتلایان جدید کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 429 مورد رسید.

جهانپور گفت: همزمان در استان خوزستان بیش از 40 مورد فوت ناشی از مصرف الکل در این روزها داشته‌ایم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها