کد خبر: 394160
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۹:۰۰
| |

پارلمان عراق خواستار انجام تحقیقات لازم در خصوص حملات آمریکا شد

رئیس پارلمان عراق خواستار انجام تحقیقات لازم در خصوص حملات به پایگاه‌های نظامی عراق و نیز اتخاذ اقدامات لازم برای حفاظت از پایگاه‌ها و موسسات نظامی و حاکمیت عراق شد.

پارلمان عراق خواستار انجام تحقیقات لازم در خصوص حملات آمریکا شد
کد خبر: 394160
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در یک برهه خطرناک و حساس در تاریخ بشریت قرار داریم، زیرا جهان با وبایی ویرانگر روبه رو است که نیاز به هماهنگی بین‌المللی و دوشادوشی جهانی دارد، اما برخی طرف‌ها نقض‌های امنیتی و نظامی انجام می‌دهند که نشانگر بی مسئولیتی در قبال امنیت عراق و ثبات آن است و آنچه که طی دو روز اخیر رخ داده است و آخرین آن هدف قرار دادن‌های متقابل بود، امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد.

رئیس پارلمان عراق همچنین تصریح کرد: لذا ما از فرماندهی کل نیروهای مسلح می‌خواهیم اقدامات لازم را جهت حفاظت از پایگاه‌ها و موسسات نظامی و حاکمیت عراق به منظور بستن راه در مقابل هرگونه واکنش‌های غیرقابل توجیه و نیز روشن شدن نتایج تحقیقات اتخاذ کند.

پیشتر آمریکا اعلام کرد که حمله هوایی دقیقی را در عراق علیه گروهی انجام داده که چهارشنبه در یک حمله موشکی به اردوگاه التاجی باعث کشته شدن دو سرباز آمریکایی و یک نظامی انگلیسی شدند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز اعلام کرد که این حملات مناطق مشخصی را هدف گرفته و شامل پنج انبار سلاح گردان‌های حزب الله عراق از جمله انبار سلاحی بود که در حملات علیه نیروهای ائتلاف آمریکا استفاده می‌شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها