کد خبر: 394246
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۳:۵۱
| |

درگذشت یکی از فعالان باسابقه تئاتر/ مدیر سنگلج از همکار خود گفت

جمشید مددی از فعالان با سابقه تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی که اخیراً در تماشاخانه سنگلج به فعالیت خود ادامه می‌داد، روز جمعه 23 اسفند بر اثر سکته قلبی درگذشت.

درگذشت یکی از فعالان باسابقه تئاتر/ مدیر سنگلج از همکار خود گفت
کد خبر: 394246
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۳:۵۱

اعتمادآنلاین| جمشید مددی از فعالان با سابقه عرصه تئاتر ایران و اداره کل هنرهای نمایشی بود که طی نزدیک به 3 دهه گذشته در مجموعه‌های تئاتر شهر، اداره برنامه‌های تئاتر و همچنین تماشاخانه سنگلج فعالیت می‌کرد. وی روز جمعه 23 اسفند و بر اثر سکته قلبی چشم از جهان فروبست.

پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج که سابقه همکاری با جمشید مددی در این تماشاخانه و همچنین در عرصه تئاتر را داشت، در حالیکه بسیار متأثر بود، گفت: روز پنجشنبه 22 اسفند در گروه تماشاخانه سنگلج در فضای مجازی پیامی را مبنی‌بر مساعد نبودن حال آقای جمشید مددی دیدم. ساعت 4 عصر بود که با ایشان تماس گرفتم و جویای احوالش شدم. مدام می‌گفت که جای نگرانی نیست و حالش خوب است.

او ادامه داد: متأسفانه ساعت 10 دیشب متوجه خبر درگذشت آقای مددی شدم و در تماس‌هایی که با خانواده و دوست ایشان آقای مجتبی گیویان داشتم، خبر تأیید شد. به گفته آقای گیویان درگذشت ایشان بر اثر سکته قلبی بوده است.

مقتدی درباره مراسم خاکسپاری زنده‌یاد جمشید مددی، اظهار کرد: خانواده ایشان اقدامات لازم برای خاکسپاری آقای مددی در شهر اردبیل را انجام داده‌اند و قرار است ایشان در زادگاهش به خاک سپرده شود.

مدیر تماشاخانه سنگلج در پایان سخنان خود تأکید کرد: همه ما تجربه مرگ ناگهانی عزیزان، دوستان و همکاران خود را داشته‌ایم ولی با این وجود همچنان از دست دادن عزیزان باورنکردنی است. من یکی از بهترین همکارانم را از دست دادم و داغشان بر دل من نشست. آقای مددی که انسانی بسیار شریف و با گذشته بود، سال دیگر بازنشسته می‌شد. واقعاً برای از دست دادن آقای مددی که سابقه فعالیت بالایی در تئاتر داشت و همه از او به نیکی یاد می کنند، متأسفم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها