قربان محمدپور، کارگردان و تهیه‌کننده سینما:

ساخت «عاشقی در هانوی» متوقف شد/ ویتنام به دلیل کرونا ویزا صادر نکرد

کارگردان فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» از توقف این پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ساخت «عاشقی در هانوی» متوقف شد/ ویتنام به دلیل کرونا ویزا صادر نکرد
کد خبر: 394854
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۸:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| قربان محمدپور کارگردان و تهیه‌کننده سینما، با اشاره به اینکه فیلمبرداری فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» به تعویق افتاده است گفت: طی برنامه‌ریزی که داشتیم قرار بود اسفندماه برای آغاز فیلمبرداری «عاشقی در هانوی» به ویتنام سفر کنیم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق نیفتاد.

او بیان کرد: در واقع به ویتنامی‌ها اعلام کرده بودیم که برای فیلمبرداری این فیلم اسفند سال جاری تا فروردین 99 به ویتنام سفر می‌کنیم، همه چیز برای آغاز فیلمبرداری این فیلم خوب پیش رفته بود و پروانه ساخت این فیلم بعد از اعمال اصلاحیه مورد نظر دولت ویتنام صادر شده بود.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: حدود 3 هفته پیش از سوی دولت ویتنام به ما اعلام کرده بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، ویزا برای ما صادر نمی شود.

او بیان کرد: آنچه که مشخص است تا زمانی که ویروس کرونا به صورت کامل در ایران از بین نرود ویزای ویتنام برای ما صادر نخواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» توضیح داد: بازیگران ایرانی و ویتنام انتخاب شده بودند اما با تاخیر در فیلمبرداری ممکن است مجبور به انجام تغییراتی باشیم.

محمدپور گفت: مانند دیگر پروژه‌های داخلی منتظر از بین رفتن ویروس کرونا در کشور هستیم، البته این را هم باید بگویم که این ویروس در ویتنام نبود و آن‌ها برای جلوگیری احتمالی از شیوع این بیماری در کشورشان، ویزای سفر را برای ما صادر نکردند.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها