کد خبر: 394974
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از گیشه آخر هفته سینماهای دنیا گزارش می‌دهد:

انیمیشن «به‌ پیش» باز هم صدرنشین شد/ 3 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها/ کرونا سالن‌های نمایش را از نفس انداخت

در رقابت تنگاتنگ انیمیشن «به پیش» و فیلم تازه اکران‌شده «هنوز هم باور دارم»، «به پیش» جایگاه هفته پیش خود را حفظ کرد و دوباره صدرنشین شد. این در حالی بود که با وجود شیوع ویروس کرونا فقط تعداد کمی از بلیت‌های سالن‌های سینمایی به فروش رسید.

انیمیشن «به‌ پیش» باز هم صدرنشین شد/ 3 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها/ کرونا سالن‌های نمایش را از نفس انداخت
کد خبر: 394974
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تبسم کشاورز- این آخر هفته، طی روزهای 13 تا 15 مارس (24 تا 26 اسفند)، سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود، اما با وجود شیوع ویروس کرونا فقط تعداد کمی از بلیت‌های سالن‌های سینمایی به فروش رسید چون بیشتر مردم تصمیم گرفتند به جای تماشای فیلم‌ در مکانی تاریک به اتفاق دیگران، برای حفظ سلامت در خانه‌هایشان بمانند.

با وجود این، از بین فیلم‌های تازه اکران‌شده سه فیلم سینمایی «هنوز هم باور دارم»، «بلادشات» و «شکار» توانستند به جمع پرفروش‌ها راه یابند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از Box Office Mojo، در رقابت تنگاتنگ انیمیشن «به پیش» و فیلم تازه اکران‌شده «هنوز هم باور دارم»، «به پیش» جایگاه هفته پیش خود را حفظ کرد و دوباره صدرنشین شد.

در ادامه، گزارش اعتمادآنلاین را از باکس‌آفیس سینمای آمریکا و جهان می‌خوانید.

«به‌ پیش»: صدرنشینی ادامه دارد

انیمیشن «به‌ پیش» (onward) به کارگردانی دن اسکنلون در هفته دوم اکران خود در 4310 سالن نمایش به فروشی بیش از 10 میلیون دلار دست پیدا کرد و باز هم صدرنشین گیشه شد.

کل فروش انیمیشن «به پیش» در آمریکای شمالی به بیش از 60 میلیون دلار و در گیشه جهانی به بیش از 101 میلیون دلار رسیده است.

این انیمیشن که محصول کمپانی والت‌دیزنی پیکچرز و در ژانر کمدی‌ماجراجویی است داستان 2 برادر را بازگو می‌کند که سفری طولانی را با یکدیگر آغاز می‌کنند تا ببینند آیا هیچ سحر و جادویی در دنیا باقی مانده یا نه. آنها در این مسیر وارد سفری خطرناک و پردردسر می‌شوند و با افراد خاصی ملاقات می‌کنند.

تام هالند، کریس پرت و جولیا لوئی درایفورس صداپیشگان این انیمیشن هستند.

انیمیشن به پیش

«هنوز هم باور دارم»: داستان واقعی زندگی جرمی کمپ

فیلم «هنوز هم باور دارم» (I Still Believe) به کارگردانی مشترک اندرو اروین و جان اروین در هفته اول اکران خود در 3250 سالن‌ نمایش به فروشی بیش از 9 میلیون دلار دست پیدا کرد و در رتبه دوم باکس‌آفیس قرار گرفت.

این فیلم که محصول کمپانی لیونسگیت است و در ژانر موزیکال‌درام ساخته شده، داستان واقعی زندگی ستاره موسیقی مسیحی به نام جرمی کمپ را به تصویر می‌کشد که وقتی متوجه می‌شود نامزدش دچار بیماری شده و ممکن است اتفاق ناگواری رخ دهد، باز هم امیدش را از دست نمی‌دهد.‌

کی‌جی آپا، بریت رابرتسون و ملیسا راکسبرا در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم هنوز هم باور دارم

«بلادشات»: یک ابرقهرمانی دیگر

فیلم «بلادشات» (Bloodshot) به کارگردانی دیو ویلسون در هفته اول اکران خود در 2861 سالن نمایش با فروش بیش از 9 میلیون دلار در جایگاه سوم نشست.

کل فروش این فیلم در گیشه جهانی تاکنون بیش از 25 میلیون دلار بوده است.

بلادشات که محصول کمپانی سونی پیکچرز و در ژانر ابرقهرمانی است، داستان ری گریسون یک تفنگدار دریایی را به تصویر می‌کشد که توسط گروهی از دانشمندان به‌ صورت مخفیانه بعد از مرگ احیا شده و با پیشرفت فناوری نانو به یک ماشین کشتار بیوتکنولوژی فوق بشری به نام بلادشات تبدیل شده است.

وین دیزل، ایزا گونزالس، سم هیوین و توبی کبل در این فیلم نقش ایفا می‌کنند.

بلادشات

«مرد نامرئی»: حضور مستمر در بالای جدول

فیلم سینمایی «مرد نامرئی» (The Invisible Man) به کارگردانی لی ونل در سومین هفته اکران خود در 3636 سالن نمایش، 6 میلیون دلار فروخت و توانست در رتبه چهارم باکس‌آفیس قرار گیرد.

مرد نامرئی اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی محصول سال 1937 به کارگردانی جیمز ویل است.

کل فروش مرد نامرئی در آمریکای شمالی به بیش از 64 میلیون دلار و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 122 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم که محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز است و در ژانر ترسناک و علمی‌تخیلی ساخته شده زندگی نامزد سسیلیا کاس را بازگو می‌کند که دست به خودکشی می‌زند؛ سسیلیا تصمیم می‌گیرد خاطراتش را به فراموشی بسپارد و یک زندگی جدید برای خود بسازد، اما خیلی زود طی اتفاقی به مرگ نامزدش شک می‌کند.

الیزابت ماس، الیور جکسون کوهن و آلدیس هاج در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

مرد نامرئی

«شکار»: 12 غریبه در مکان نامعلوم

فیلم «شکار» (The Hunt) به کارگردانی کراگ زوبل در هفته اول اکران خود در 3028 سالن نمایش با فروش بیش از پنج میلیون دلار توانست در رده پنجم جدول بایستد.

کل فروش این فیلم در گیشه جهانی تاکنون بیش از 6 میلیون دلار بوده است.

شکار که محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز بوده و در ژانر ترسناک تولید شده داستان 12 غریبه‌ای را روایت می‌کند که در یک مکان نامشخص بیدار می‌شوند. آنها نمی‌دانند کجا هستند و چگونه به آنجا رسیده‌اند، حتی نمی‌دانند که برای یک هدف مشخص انتخاب شده‌اند.

بتی گیلپین، اما رابرتس و هیلاری سوآنگ در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم شکار 2020

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها