کد خبر: 395118
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۵:۰۶:۴۱
| |

تعداد افراد مبتلا به کرونا در آلمان از 6 هزار نفر گذشت

روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان همچنان ادامه دارد و طی بیست‌وچهار ساعت گذشته 402 نفر به این آمار افزوده شدند.

تعداد افراد مبتلا به کرونا در آلمان از 6 هزار نفر گذشت
کد خبر: 395118
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۵:۰۶:۴۱

اعتمادآنلاین| همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس «کووید19» در کشورهای اروپایی، مسئولان درمانی آلمانی نیز از افزایش 402 نفری مبتلایان در این کشور خبر دادند.

به نوشته وبگاه روزنامه «برلینر مورگن‌پست»، مؤسسه تحقیقاتی «رابرت کخ» امروز (دوشنبه) ضمن اعلام موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا، گفت تعداد کل آلمانی‌های مبتلا به این ویروس به 6215 نفر رسیده است.

بر این اساس، تعداد کل فوتی‌ها بر اثر ابتلا به این بیماری در آلمان نیز 13 نفر اعلام شده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز گزارش داد که وزارت خارجه آلمان امروز با صدور بیانیه‌ای درباره هرگونه سفر غیرضروری در داخل و خارج از این کشور هشدار داد.

همچنین به دستور دولت مرکزی برلین در مرزهای آلمان با پنج کشور همجوار، از امروز (دوشنبه) محدودیت‌های کنترلی برای جلوگیری از سرایت بیشتر ویروس کرونا در این کشور اعمال می‌شود.

بر این اساس، توافق سفر بدون روادید به آلمان با پنج کشور فرانسه، اتریش، سوئیس، دانمارک و لوکزامبورگ به صورت موقت تعلیق می‌شود و در مرزهای زمینی بازرسی‌های سفت‌وسخت‌تری برای ممانعت از ورود افراد مبتلا به کروناویروس انجام می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها