کد خبر: 395172
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۶:۴۷:۴۷
| |

میرزاده:

نیروهایی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند تبدیل وضعیت شوند/ حمایت از نیروی انسانی از اجرای هر پروژه ای واجب تر است

سیدحمایت میرزاده ، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بر ضرورت تبدیل وضعیت و حمایت اقتصادی مناسب از نیروهایی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند تاکید کرد.

نیروهایی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند تبدیل وضعیت شوند/ حمایت از نیروی انسانی از اجرای هر پروژه ای واجب تر است
کد خبر: 395172
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۶:۴۷:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ سیدحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در مورد نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس به نمکی، وزیر بهداشت و انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی مبنی بر تغییر وضعیت استخدام پرستاران و پرسنل شاغل در کادر خدماتی و درمانی بیمارستان‌ها، گفت: موضوع تبدیل وضعیت تنها مختص حوزه بهداشت و درمان کشور نیست اما در شرایط فعلی که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند در اولویت قرار دارند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس در مورد تبدیل وضعیت کادر درمانی و خدماتی به معنای فراموشی سایر نیروها نیست، افزود: پرستاران و کادر درمانی و خدماتی برای مقابله با کرونا از جان خود مایه گذاشتند بنابراین می طلبد مسئولان هم باید با حمایت اقتصادی تلاش‌های آنها را جبران و نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قرادادی و خرید خدمت اقدام کنند.

وی ادامه داد: همه باید از این درخواست استقبال و حمایت کنیم و دستگاه‌های ذیربط در اسرع وقت نیروها را تبدیل وضعیت و معوقات آنها را پرداخت کنند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جای سوال دارد اگر وزارت بهداشت نیاز به جذب نیرو ندارد چرا بکارگیری کرده و اگر نیاز دارد چرا با تبدیل وضعیت در آنها ایجاد انگیزه نمی‌کند؟

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: اینکه دولت با مشکلات اقتصادی مواجه است بر هیچ کس پوشیده نیست اما نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و حمایت از آنها از اجرای هر پروژه‌ای واجب‌تر است.

میرزاده با انتقاد از کمبود پرستار در کشور، گفت: متاسفانه تعداد پرستاران متناسب با تخت‌های بیمارستانی نیست و این قشر به دلیل کمبود پرستار مجبور به انجام شیفت‌های اجباری هستند و در واقع یک نفر کار چند نفر را انجام می‌دهد بنابراین در شرایط فعلی که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند نیاز است تبدیل وضعیت آنها در دستور کار قرار گیرد و این مهم نباید مورد غفلت قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها