میادین میوه و تره بار فقط اول فروردین تعطیل است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، امروز و فردا از ساعت 8 صبح تا 9 شب یک‌سره باز هستند و فقط روز جمعه اول فروردین تعطیل است.

میادین میوه و تره بار فقط اول فروردین تعطیل است
کد خبر: 395588
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۲:۰۳:۱۷

اعتمادآنلاین| سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار بلافاصله بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، از ساعت 8 صبح روز شنبه دوم فروردین آغاز به کار می‌کنند، افزود: روزهای شنبه دوم تا دوشنبه چهارم فروردین، صرفاً 22 میدان میوه و تره بار تهران از ساعت 8 و نیم صبح تا یک و نیم بعد از ظهر فعالیت می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه روز سه شنبه پنجم تا سه شنبه دوازدهم فروردین، کلیه 245 میدان و بازار میوه و تره بار تهران از ساعت 8 صبح تا یک و نیم بعد از ظهر باز هستند، اظهار کرد: روز چهارشنبه سیزدهم فروردین نیز کلیه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل می‌باشند.

راد با بیان اینکه از روز پنج شنبه چهاردهم تا یک شنبه سی و یکم فروردین، کلیه میادین و بازارهای میوه و تره بار، صبح‌ها از ساعت 8 تا یک و عصرها از ساعت 3 تا 7 باز می‌باشند، تصریح کرد: زمان فعالیت روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی این مراکز در نیمه دوم فروردین نیز از ساعت 8 صبح تا یک بعد از ظهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه مجموعه کارکنان این سازمان و نیز کارگران و بهره‌برداران 245 میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، ایام عید سرِ کار حاضر و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود، خاطرنشان کرد: این عزیزان در این ایام به جای اینکه در خانه و کنار خانواده خود باشند، در میدان‌ها و بازارهای میوه و تره بار حضور خواهند داشت تا مردم عزیزمان بابت تأمین محصولات مورد نیاز و ارزاق و مایحتاج مصرفی خود، آرامش خیال و اطمینان خاطر داشته باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها