کد خبر: 396394
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۰:۳۴:۳۸
| |

کشف اقلام دارویی به ارزش 100 میلیارد ریال در آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف اقلام دارویی و پزشکی به ارزش 100 میلیارد ریال توسط مرزداران هنگ مرزی خوی خبر داد.

کشف اقلام دارویی به ارزش 100 میلیارد ریال در آذربایجان غربی
کد خبر: 396394
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۰:۳۴:۳۸

اعتمادآنلاین| سردار حسین خانی امروز 8 فروردین گفت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق کالا و تشدید کنترل نوار مرزی، مرزداران گروهان "گیرناویک" هنگ مرزی خوی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در حین پایش حوزه استحفاظی و اجرای گشت و کمین هدفمند متوجه تعدادی بسته مشکوک بصورت دپو در نوار مرزی شده و پس از بررسی شرایط و محل، توقیف کردند.

وی افزود: مرزداران در بررسی بیشتر بسته های مذکور که به قصد ورود به خاک کشورمان دپو شده بودند توانستند 288 هزار و 318 عدد قرص دارویی، 34 هزار 791 عدد لوازم پزشکی در انواع مختلف و 149 مورد انواع لبسه قاچاق را بصورت بلاصاحب کشف کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان،سردار حسین خانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را یکصد میلیارد ریال برآورد کرده اند، که اقلام مکشوفه همگی به یگان دلالت و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با اشاره به ارزش بالای این کشفیات خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده با فعال سازی هسته های اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان در دستور کار مرزداران قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها