پیام تبریک ولایتی به مناسبت روز پاسدار

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی فرا رسیدن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

پیام تبریک ولایتی به مناسبت روز پاسدار
کد خبر: 396558
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ۱۲:۰۴:۳۶

اعتمادآنلاین| در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حُسَینٌ مِنّی وَ أَنَا مِنْ حُسَینٍ أَحَبَّ اللهُ مَنْ أَحَبَّ حُسَیناً، حُسَینٌ سِبْطٌ مِنَ الْأَسْباط

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.
بدون شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از فرهنگ عاشورا الگو می گیرند و با رشادت از ایران اسلامی دفاع می کنند و قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه های مختلف به اثبات رسانیده است.


سپاهیان خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع از حرم و بحران‌های گوناگون و همچنین در یاری رساندن به هموطنان خود در عرصه های مختلف و از جمله در مبارزه با کرونا حضور یافته اند.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، این روز مبارک را به تمامی ملت عزیز و به ویژه پاسداران عرصه های جهاد و شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها