کد خبر: 396626
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از حاشیه‌سازی کرونایی در جهان گزارش می‌دهد:

اگر کرونا را مجازات الهی بدانید، در عربستان دستگیر می‌شوید/ 2 سال زندان برای عطسه کرونایی در بریتانیا

دادستانی بریتانیا اعلام کرد هر فردی که به زعم ابتلا به کرونا، در صورت کارمندان و نیروهای پلیس سرفه و عطسه کند باید منتظر گذراندن 2 سال زندان باشد.

اگر کرونا را مجازات الهی بدانید، در عربستان دستگیر می‌شوید/ 2 سال زندان برای عطسه کرونایی در بریتانیا
کد خبر: 396626
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دادستانی بریتانیا اعلام کرد هر فردی که به زعم ابتلا به کرونا، در صورت کارمندان و نیروهای پلیس سرفه و عطسه کند باید منتظر گذراندن 2 سال زندان باشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رویترز به نقل از ماکس هیل مدیر دادستانی کل بریتانیا اعلام کرد: گزارش‌های زیادی به دست‌مان می‌رسد که اشخاصی به گمان اینکه به ویروس کوویدـ19 مبتلا شده‌اند به عمد در مقابل صورت افسران پلیس، کارمندان بخش اورژانس یا سایر مردم سرفه یا عطسه می‌کنند.

این مسئول قضایی هشدار داد افرادی که دست به چنین کاری می‌زنند باید منتظر مجازات 2 سال زندان باشند.

از سوی دیگر عربستان به تمامی فعالان فضای مجازی هشدار داد در صورت مربوط کردن شیوع کرونا به مجازات الهی راهی زندان خواهند شد.

به گزارش رسانه‌های عربستان، دادستانی این کشور اعلام کرد چهار نفر از خطیب‌های سعودی را که در فضای مجازی شیوع کرونا را مجازاتی الهی توصیف کرده بودند، دستگیر کرده است.

دادستانی عربستان به بقیه خطبا هم هشدار داد در صورت انجام چنین کاری همین سرنوشت در انتظار آنها نیز خواهد بود.

چندی پیش هم مقتدی صدر رهبر عراقی در توییتر خود قانونمند شدن ازدواج همجنس‌گراها را علت اصلی شیوع ویروس کرونا در جهان خوانده بود که منجر به کشمکش لفظی در فضای مجازی با سفارت انگلیس در کشورش شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها