ریدلی اسکات، کارگردان آمریکایی:

طرح‌های «ترامپ» برای مبارزه به کرونا احمقانه است/ «بوریس» از افکار خام خودت دست بردار

ریدلی اسکات، ترامپ را بابت طرز برخوردش با شیوع ویروس کرونا «احمق» نامید.

طرح‌های «ترامپ» برای مبارزه به کرونا احمقانه است/ «بوریس» از افکار خام خودت دست بردار
کد خبر: 397322
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۲:۰۵:۰۸

اعتمادآنلاین| ریدلی اسکات (کارگردان آمریکایی) درباره طرح‌های ترامپ گفت: این یاروی مو نارنجی که بر ما حکومت می‌کند، احمقی است برای خودش.

او ادامه داد: در این دوران جهانی شدن، به سیاست‌مداران حاکم بر جهان که نگاهی بیاندازیم، می‌بینیم نیمی از اوقات ابلهان سردمداری می‌کنند، و بقیه اوقات هم خودکامگان. امیدوارم منظورم را بفهمید. فقط اندک‌شماری هستند که سرشان به تن‌شان می‌ارزد. هیچکس رغبت نمی‌کند وارد عرصه سیاست شود. هر کسی که نیمچه عقلی داشته باشد، به قلمرو سیاست وارد نمی‌شود.

اسکات افزود: از زمانی که شیوع ویروس کرونا شروع شده است، رئیس‌جمهوری ایالات متحده به دفعات در نشست‌های مطبوعاتی سخنان نسنجیده‌ای درباره این بیماری به زبان آورده است. ترامپ در ماه ژانویه در مورد این بیماری گفته بود‌: «یک روزه از بین می‌رود.

معجزه‌ای رخ می‌دهد و از بین می‌رود.» وقتی هم آمار تلفات افزایش یافت، همچنان به واکنش خود در برابر شیوع این بیماری نمره 10 می‌داد و می‌گفت: معتقدم خیلی خوب عمل کردیم.

اسکات که خود را «بچه جنگ» می‌نامد، به بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز گفت: بوریس، محض رضای خدا از افکار خام خودت دست بردار چون الان آیفون را داریم که با آن می‌توان به خوبی کوپن توزیع کرد و خریدها را محدود کرد. این جوری نظم ایجاد می‌شود. باید نظم و آرامش برقرار کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها