کد خبر: 398920
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۰۸:۰۸:۴۳
| |

ابراهیم عامریان، تهیه‌کننده سینما:

دانلود غیرقانونی مهمترین بحث نمایش آنلاین است/ جلوی ترافیک اکران گرفته می‌شود

ابراهیم عامریان درخصوص نکاتی که باید در بحث نمایش آنلاین فیلم‌های سینمایی مورد توجه قرار بگیرد، توضیحاتی داد.

دانلود غیرقانونی مهمترین بحث نمایش آنلاین است/ جلوی ترافیک اکران گرفته می‌شود
کد خبر: 398920
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۰۸:۰۸:۴۳

اعتمادآنلاین| ابراهیم عامریان تهیه‌کننده سینما، درباره نکات منفی و مثبت نمایش آنلاین فیلم‌های سینمایی گفت: طرح خوبی است اما باید جلوی دانلود غیرقانونی آن گرفته شود، اگر قرار باشد امروز فیلمی اکران و فردا در فضای مجازی شاهد نسخه دانلود شده غیر قانونی آن باشیم فیلمساز متضرر می‌شود، چون هزینه‌ای برای دیدن آن پرداخت نمی‌شود.

جریان قاچاق در یوتیوب را بره احتی می‌توان کنترل کرد، اما در تلگرام به علت فیلتر بودن نمی‌توان به نتیجه رسید، به عنوان نمونه زمانی که «تگزاس» قاچاق شد و با تلگرام مکاتباتی در جهت رفع این مشکل داشتیم به علت قضیه فیلترینگ در ایران، با جواب منفی روبرو شدیم.

در کل پخش آنلاین در کنار سینما اتفاق مثبتی است، چون برخی هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند، تعداد مخاطبان افزایش می‌یابد، برخی از فیلم‌ها تمایل به این نوع اکران دارند و برای خانواده‌ها مقرون به صرفه است و...

البته قیمت 12 هزار تومان برای شرایط فعلی مناسب است، اما در صورت جدی‌تر شدن آن، می‌توان شرایط خرید بلیت به خصوص در تعداد و قیمت آن را تغییر داد.

نکته مهم دیگر اینکه فرض کنیم 20 فیلم متوسط و یا ضعیف در فروش، نمایش آنلاین داشته باشند، این باعث می‌شود از ترافیک اکران کم شود، به خصوص در حال حاضر که سه زمان اکران خوب را از دست دادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها