کد خبر: 399176
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۹:۵۷:۵۴
| |

تداوم خدمات غیرحضوری برای اعضای خانه موسیقی

ساختمان شماره یک خانه موسیقی از روز شنبه 23 فروردین ماه آغاز به فعالیت کرده و در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خدمات غیرحضوری ارائه می‌دهد.

تداوم خدمات غیرحضوری برای اعضای خانه موسیقی
کد خبر: 399176
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۹:۵۷:۵۴

اعتمادآنلاین| ساختمان شماره 1 خانه موسیقی از روز شنبه 23 فروردین ماه تا ساعت 14 باز است و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خدمات غیر حضوری به اعضا ارائه می کند.

اعضای خانه موسیقی برای امور اداری نظیر صدور کارت عضویت، عضویت، بیمه تأمین اجتماعی می‌توانند با شماره های 66917711 و 66917712 از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 تماس حاصل کنند و جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از مراجعه حضوری اجتناب کنند.

کارت‌های عضویت آن دسته از اعضایی که نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت حق عضویت خود در هفته‌های اخیر اقدام کرده بودند نیز به ترتیب با هماهنگی برای آنها ارسال خواهد شد.

اعضای خانه موسیقی جهت تمدید عضویت و دریافت کارت عضویت هوشمند باید درسامانه جامع هنرمندان با نشانی www.iranhmusic.ir/crm ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری (کدملی) و کلمه عبور (کد عضویت مندرج بر روی کارت قدیمی) اطلاعات لازم از جمله بارگذاری عکس پرسنلی، تکمیل اطلاعات مربوط به تماس، وارد کردن مشخصات به لاتین،آثار،تخصص ها را ثبت کنند.

اعضا پس از ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه با خانه موسیقی تماس حاصل کنند تا نسبت به تأیید اطلاعات مربوطه و همچنین تحویل کارت های عضویت هماهنگی لازم صورت پذیرد.

همچنین اعضا می‌توانند در خصوص امور اداری درخواست خود را در ساعات اداری به واتس‌آپ خانه موسیقی به شماره 09364113100 ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها