کد خبر: 399206
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۱:۰۵:۳۰
| |

بهتری:

تحت پوشش داشتن رشته‌های زیاد، تهدید نیست

رییس فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی با بیان اینکه تحت پوشش داشتن رشته‌های متعدد، فرصت است نه تهدید، گفت: برای ساماندهی و برنامه‌ریزی بهتر برای این رشته‌ها، نسبت به ارزیابی عملکرد آنها اقدام خواهیم کرد و نتیجه آن موجب تصمیم گیری نهایی می‌شود.

تحت پوشش داشتن رشته‌های زیاد، تهدید نیست
کد خبر: 399206
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۱:۰۵:۳۰

اعتمادآنلاین| «یوسف بهتری» که از اوایل بهمن‌ماه سال گذشته به ریاست این فدراسیون رسیده است اظهار داشت: از زمان برگزاری مجمع و با توجه به نزدیکی به اتمام سال و از طرفی شیوع ویروس کرونا در کشور، به طور طبیعی نمی‌توانستیم تا فعالیت قابل توجهی در حوزه‌های اجرایی داشته باشیم.

وی افزود: در این فرصت نسبت به بازنگری آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها اقدام کردیم و همچنین طی جلسات و گفت‌وگو هایی که داشتیم در صدد هستیم تا کمبودهای سخت افزاری و نرم افزاری فدراسیون را مرتفع کنیم.

بهتری ادامه داد: در راستای بهبود برنامه ها، انتصاباتی را نیز داشته ایم و البته در بحث ایجاد چالش ورزش در خانه نیز بسیار فعال بوده‌ایم و مشارکت قابل توجهی را از سوی جامعه مخاطب خود شاهد هستیم. تغییر نام فدراسیون هم برای ما اهمیت زیادی داشت که در این راستا باید از وزیر ورزش و معاون ایشان، تشکر کنم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در خصوص تعداد کثیر سبک‌های زیر مجموع این فدراسیون، گفت: تعدد بالای رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون، تهدید محسوب نمی شود و فرصتی است برای خدمت رسانی به صدها هزار مخاطب فدراسیون در سراسر کشور که امیدوارم شایسته این خدمت باشیم. برای ساماندهی و برنامه‌ریزی بهتر برای رشته‌های تحت پوشش، در اسرع وقت نسبت ارزیابی عملکرد رشته‌ها اقدام خواهیم کرد و نتیجه آن موجب تصمیم گیری نهایی خواهد بود.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود برخی از انجمن‌های رزمی به‌زودی تحت پوشش این فدراسیون قرار می‌گیرند، توضیح داد: در ارتباط با انتقال دیگر انجمن‌ها به این فدراسیون در گذشته نیز اعلام کرده‌ایم که تابع تصمیمات وزارت ورزش هستیم. چنانچه تصمیم بر انتقال انجمن‌ها باشد، برای این امر آمادگی داریم و ساز و کاری را در نظر خواهیم داشت که بر اساس آن انجمن‌ها در شرایط مناسبی بتوانند با قدرت به کار خود ادامه داده و در حوزه‌های توسعه همگانی و قهرمانی موفق باشند.

بهتری در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون فوق نتوانسته در سال‌های اخیر به جایگاه مناسبی برسد، اظهار داشت: مجموعه مدیران ادوار گذشته فدراسیون هر یک و به سهم خود زحمات زیادی را برای پیشرفت این مجموعه متقبل شده و توفیقاتی را نیز کسب کرده اند. ما نیز در تلاش خواهیم بود تا توفیقات را بیشتر کنیم و این امر با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، روسای هیات‌های استان‌ها و مسوولان رشته های تحت پوشش به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها