کد خبر: 399763
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۲:۴۸:۱۳
| |

«بلک ادم» اواخر تابستان مقابل دوربین می‌رود

به گفته دواین جانسون بازیگر فیلم «بلک ادم» ساخت این فیلم در اواخر تابستان کلید خواهد خورد.

«بلک ادم»  اواخر تابستان مقابل دوربین می‌رود
کد خبر: 399763
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۲:۴۸:۱۳

اعتمادآنلا ین| دواین جانسون روز دوشنبه جزئیات جدیدی را از فیلم سینمایی جدید خود به نام «بلک ادم» از دنیای دی سی ارائه داده است.

این فیلم که توسط کمپانی نیولاین مووی و بر اساس شخصیت شرور دنیای دی سی ساخته می‌شود، نسخه فرعی از فیلم سینمایی «شزم» بوده و به نظر می‌رسد که ساخت آن در روز‌های پایانی تابستان سال جاری آغاز شود.

او اعلام کرد: برنامه ریزی برای آغاز فیلمبرداری ممکن است به پایان تابستان برسد. ممکن است این کار در ماه آگوست و یا سپتامبر صورت بگیرد.

جانسون مدتی قبل مشغول تولید و بازی در فیلم سینمای «هشدار قرمز» در نتفلیکس بود که در ماه مارس به دلیل شیوع کرونا ساخت آن به تعلیق افتاد. جانسون می‌گوید که هنوز اشتیاق زیادی برای آغاز پروژه «بلک ادم» دارد.

او در این باره گفت: ماه‌ها و ماه‌ها برای این فیلم سینمایی، سخت تمرین کرده ام. این پروژه برای من مهم است و علاقه زیادی به آن دارم. این نقشی است که همیشه به DNA من نزدیک بوده و آن را دوست دارم. پس بسیار برای آن مشتاق هستم و نمی‌توانم صبر کنم.

در فیلم سینمایی «بلک ادم»، دواین جانسون با ژاومه کویت سرا کارگردان فیلم سینمایی «گشت جنگلی» دوباره همکاری خواهند کرد. این فیلم سینمایی قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) راهی سینما‌ها شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها