کد خبر: 399810
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۵:۱۱:۰۰
| |

سعید نمکی وزیر بهداشت اعلام کرد:

مدیریت بیماری کرونا در کشور به بهترین شکل در حال اجرا است/ در اکثر استان‌ها شرایط بهتر از گذشته است

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه رعایت فاصله‌گذاری هوشمند همچنان باید در اولویت باشد، گفت: امروز برای نخستین‌بار طی حدود یک ماه اخیر، تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید 19 در کشور دو رقمی شده است.

مدیریت بیماری کرونا در کشور به بهترین شکل در حال اجرا است/ در اکثر استان‌ها شرایط بهتر از گذشته است
کد خبر: 399810
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۵:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید نمکی با اشاره به اینکه امروز اولین روزی است که بعد از روزهای سخت و پیک بیماری کرونا، تعداد مرگ‌ومیرهای ما به دلیل بیماری کووید 19 دو رقمی شده و به عدد 98 نفر رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر مدیریت بیماری در کشور به بهترین شکل در حال اجرا است و در اکثر استان‌ها شرایط بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ورودی بیمارستان‌ها نیز نسبت به قبل وضعیت مطلوب‌تری دارد. تمام این‌ها با تلاش و همدلی تمامی مردم حاصل شده است. فاصله‌گذاری هوشمند همچنان در اولویت ما است و باید تاکید کرد که اگر فاصله‌گذاری اجتماعی و

موارد بهداشتی رعایت نشود، دچار چالش‌های زیادی خواهیم شد.

وزیر بهداشت با اشاره به مرارت‌های کادر پزشکی و درمانی در مقابله با کرونا و درمان بیماران و بیان اینکه متاسفانه در راه مبارزه با بیماری همکاران زیادی را از دست داده‌ایم، گفت: از تمامی مردم درخواست دارم که با رعایت برخی نکات بار را بر همکاران من سنگین‌تر نکنند. در برخی کشورهای دنیا پرستاران و کادر پزشکی با کم شدن امکانات حفاظتی به خیابان‌ها آمدند؛ درحالیکه همکاران و کادر بهداشتی درمانی ما تا امروز از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها