کد خبر: 400415
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۰۹:۳۱:۰۰
| |

استکی، سرمربی تیم‌ملی بوکس ایران:

قهرمانان بوکس نباید یکدیگر را تحقیر کنند/ به سهمیه رقابت‌های ‌جهانی فکر ‌می‌کنیم

سرمربی تیم‌ملی بوکس ایران گفت: اینکه از ناک‌اوت‌کردن حریف خود فیلم‌ منتشر کنیم بد نیست اما نباید با متن‌های تحقیر آمیز در فضای مجازی، یکدیگر را تخریب کنیم.

قهرمانان بوکس نباید یکدیگر را تحقیر کنند/ به سهمیه رقابت‌های ‌جهانی فکر ‌می‌کنیم
کد خبر: 400415
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا استکی درباره شرایط تیم ملی بوکس ایران در روزهای قرنطینه، توضیح داد: جدا از این مساله که بحث بوکسورهای المپیکی داغ است، دغدغه اصلی ما کسب سهمیه در شش وزنی است که فعلا در آن‌ها سهمیه نگرفته‌ایم. بحث آماده سازی آن‌ها بسیار مهم است.

او ادامه داد: اعلام کرده‌ایم که خرداد پیش رو مسابقات انتخابی تیم ملی را برای شش وزن باقی مانده داریم که همه بوکسورها باید سعی کنند با وجود شرایط سخت موجود، تمرینات خود را پیگیری ‌کنند. نفراتی که می‌دانند باید در انتخابی باشند، بهتر است تنبلی نکرده و تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس، در پاسخ به این سوال که آیا از طریق فضای مجازی تمرینات ملی‌پوشان و بوکسورها را زیر نظر دارد؟ اظهار کرد: ما در این شرایط بیشتر سعی می‌کنیم شادو بزنیم و فضای مجازی خیلی ‌نمی‌تواند همه برنامه‌های ما را ساپورت کند. امیدوارم این شرایط بهبود یابد تا بتوانیم برنامه‌های خود را به خوبی پیش ببریم.

او در پاسخ به این سوال که می‌توان به کسب سهمیه تیم ملی ایران از رقابت‌های جهانی امیدوار بود؟ توضیح داد: قبل از اینکه تیم ملی عازم مسابقات اردن شود، همه در مورد تعداد سهمیه از من سوال می‌کردند که می‌گفتم هر هشت بوکسور ما شانس المپیکی شدن دارند. الان هم باید تا رقابت‌های جهانی تلاش کنیم که این اتفاق بیفتد و همیشه باید امید داشت.

استکی در مورد حواشی ایجاد شده میان علی مظاهری و سالار غلامی قهرمانان سابق تیم‌ ملی، اظهار کرد: اتفاقا من در فضای مجازی با منتشر کردن متنی قصد داشتم این موضوع را خاتمه دهم چون هر دوی آن‌ها را تر و خشک کرده‌ام. فکر کنم آن ساعتی که‌ متن را گذاشتم غلامی در کانادا خواب بود و مظاهری هم خواهش کرد که آن متن را بردارم که این کار را انجام دادم.

او افزود: قصد داشتم به عنوان بزرگ‌تر پادرمیانی کنم اما گویا دوست دارند کل‌کل کنند که از نظر من کار اشتباهی است. فیلم گذاشتن از ناک‌اوت کرن ‌حریفمان کار بدی نیست، ولی متنی که نوشته می‌شود مهم است. نباید یکدیگر را با نوشتن متن‌های تحقیرآمیز در زیر پست‌ها، تخریب یا تحقیر کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها