«گی‌یرمو دل تورور» فیلم‌های قرنطینه‌ای خود را معرفی کرد

گی‌یرمو دل تورو کارگردان نامدار برنده اسکار فهرستی از بهترین فیلم‌ها را برای تماشا در روزهای قرنطینه ارایه کرده و از کارگردان‌های دیگر هم خواسته است این کار را انجام دهند.

«گی‌یرمو دل تورور» فیلم‌های قرنطینه‌ای خود را معرفی کرد
کد خبر: 400911
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ۰۹:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| با ارایه فهرست‌هایی که کارگردان‌ها ارایه کرده‌اند می‌شود دریافت آن‌ها در روزهای قرنطینه چه فیلم‌هایی را تماشا می‌کنند.

گی‌یرمو دل تورو که در روزهای قرنطینه به شکل غیرمعمولی در رسانه‌های اجتماعی ساکت بوده، به تازگی در صفحه توییترش فهرست مفصلی از کتاب‌ها و فیلم‌هایی را که با متوقف شدن کار ساخت «کوچه کابوس» خوانده و دیده منتشر کرده است.

دل تورو از همکاران و دیگر کارگردان‌ها خواسته است تا آنها هم فهرست فیلم‌های مورد علاقه شان برای روزهای قرنطینه را ارایه کنند و در پاسخ به او شماری از کارگردان‌ها از جمله دارن آرونوفسکی، آری آستر، ایوا دوورنی، سارا پولی، ادگار رایت، رایان جانسون، برد برد، اسکات دریکسون، جیمز منگولد و شماری دیگر پاسخ داده‌اند.

جای تعجب ندارد اگر در فهرست دل تورو فیلم‌هایی متفاوت را ببینیم از «چهره یک زن» به کارگردانی گوستاف مولاندر، «مکان» ( Il Posto) ساخته ارمانو اولمی و «دخترانگی» و «تام بوی» ساخته سلین سیاما.

این کارگردان که این فیلم‌ها را از سرویس استریمینگ کرایتریون انتخاب کرده، نوشته است که از همین سرویس برای نمایش فیلم‌های «آواز در باران» و «پنجره پشتی» برای فرزندانش استفاده کرده است.

از برنامه‌های تلویزیونی نیز او از سریال‌های «اوزارک» و «بهتر است با سال تماس بگیرید» یاد کرده است.

در پاسخ به درخواست دل تورو کارگردان‌های دیگر هم وارد عمل شدند و اسکات دریکسون کارگردان «دکتر استرنج» گفته سریال «توسعه‌دهندگان» را تماشا کرده که پخش آن به تازگی از FX به پایان رسیده است.

ایوا دوورنی هم گفته است در روزهای قرنطینه به تماشای «اسب تورین» ساخته بلا تار و «ناتینگ هیل» ساخته راجر میشل نشسته است.

آری آستر گفته است فصل سوم «سوپرانوها» را دارد برای بار دوم تماشا می‌کند که یک کار کاملاً هنری است.

رایان جانسون گفته فیلم «3 زن» رابرت آلتمن را دیده که جایزه بهترین بازیگری جشنواره فیلم کن را برای شلی دووال دریافت کرده است.

دارن آرونوفسکی کارگردان «قوی سیاه» هم گفته در 40 روزی که در قرنطینه بوده «بارتون فینک»، «املی»، «راشامون» و «یادآوری کامل» را تماشا کرده است. وی افزوده که آثار کلاسیک از نوشته‌های هنری دیوید تورو تا پابلو نرودا را خوانده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها