کد خبر: 401544
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۳:۴۳:۵۰
| |

اورسلا پاپاندرئا:

تا برگزاری انتخابات بعدی فدراسیون جهانی به عنوان رئیس موقت کارم را ادامه دهم

رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد تا برگزاری انتخابات در این سمت باقی می ماند و همچنین به تاماش آیان یک پست افتخاری داده شد.

تا برگزاری انتخابات بعدی فدراسیون جهانی به عنوان رئیس موقت کارم را ادامه دهم
کد خبر: 401544
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۳:۴۳:۵۰

اعتمادآنلاین| به نقل از فدراسیون جهانی وزنه برداری، خانم اورسلا پاپاندرئا سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری پیامی را خطاب به وزنه برداران، مربیان و فدراسیون های ملی عضو ارسال کرد. پاپاندرئا در مهمترین بخش های پیام خود عنوان کرده است: می‌دانم ورزشکاران با چالش رو برو شده‌اند و امیدوارم بتوانند تمرینات و فعالیت خود را ادامه دهند اما مهمتر از همه این است که بتوانند سلامتی خود را حفظ کنند.

*آیان سفیر افتخاری وزنه برداری شد

همانطور که می دانید تاماش آیان از سمت خود استعفاء داده است و او 44 سال یعنی بیش از نیمی از عمر خود را برای موفقیت وزنه برداری گذاشته است. وظیفه ما است از خدمات او سپاسگزاری کنیم از این رو عنوان سفیر افتخاری وزنه برداری به او داده شده است.

*انجام اصلاحات در سیستم انتخابی المپیک

هیات اجرایی فدراسیون جهانی اصلاحات را مطابق دستور العمل های انتخابی المپیک IOC انجام داده است و اکنون ما منتظر تصویب آن هستیم.

*ارائه گزارش نهایی در مورد تحقیق بر روی فساد مالی و دوپینگ در ماه جون

مک لارن که برای تحقیق بر روی پرونده اتهام دوپینگ سیستماتیک و فساد مالی در فدراسیون جهانی انتخاب شده است همچنان به تحقیقان خود ادامه می دهد. البته او یک گزارش موقت ارائه کرد اما قرار است گزارش نهایی در مورد این پرونده 4 جون 2020 (15 خرداد 99) ارائه شود.

*پاپاندرئا تا انتخابات فدراسیون جهانی، رئیس موقت می ماند

هیات اجرایی تصمیم گرفت تا برگزاری انتخابات بعدی فدراسیون جهانی، من به عنوان رئیس موقت کارم را ادامه دهم. همچنین هیات اجرایی فیل اندروز را در دبیرخانه مستقر در لوزان سوئیس به عنوان معاون مدیر کل منصوب کرد.

*سیاست مبارزه با دوپینگ ادامه دارد

سیاست مبارزه با دوپینگ از سال 2017 آغاز شد و ما نیز همچنان از آن حمایت می کنیم. هیات اجرایی تصمیم گرفت فدراسیون جهانی کمترین دخالت را پروسه دوپینگ ها داشته باشد از این رو توافق نامه ای با دادگاه مبارزه با دوپینگ ورزشی امضا کردیم و پرونده های دوپینگ ابتدا به این دادگاه می رود و پس از تفویض اختیار از طرف دادگاه، تصمیم گیری می کنیم.

لطفا همه مراقب خود باشید تا از ویروس در امان بمانید. ورزشکاران لطفا تصمیمات هوشمندانه ای بگیرند و بدانند ما به آنها احتیاج داریم و بدون ورزشکار سالم، پاک و قوی هیچ ورزشی وجود نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها