چرا برخی از یارانه بگیران با وجود ارسال پیامک وام یک میلیونی دریافت نکردند؟

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونایی گفت: پالایش وزارت رفاه پیرامون این بوده است که اسم درلیست یارانه بگیران باشد و سیم کارت به اسم سرپرست خانوار باشد.

چرا برخی از یارانه بگیران با وجود ارسال پیامک وام یک میلیونی دریافت نکردند؟
کد خبر: 401560
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۶:۰۱

اعتمادآنلاین| حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: افرادی که تا 7اردیبهشت ماه پیامک را ارسال کنند،تا 5شنبه هفته بعد یعنی 10اردیبهشت وام یک میلیون تومانی را دریافت می کنند. آن دسته از افرادی که یک بار پیامک ارسال کرده اند مجدداً‌پیامک ارسال نکنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا افزود: آن دسته از افرادی که قبلاً یعنی تا 31 فروردین پیامک را درست ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست. اگر سیم کارت به اسم سرپرست خانوار است و در لیست یارانه بگیران هستند و پیامک را به درستی ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست.

بر اساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت 18 روز پنجشنبه مورخ 99/2/4 از تعداد 17 میلیون و 149 هزار و 316 فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد 16 میلیون و 547 هزار و 743 فقره از تسهیلات موصوف را پرداخت کرده است و الباقی نیز تا ساعات پیش رو پرداخت می‌شود.

معاون اعتباری و تجهیز منابع بانک کشاورزی گفت: در اجرای برنامه حمایتی دولت برای مقابله با آثار اقتصادی کرونا بر خانوارها وام حمایتی یک میلیون تومانی پنجشنبه گذشته به حساب یک میلیون و 593 هزار و 990 نفر سرپرست خانوار واریز شد.

طبق اعلام بانک مرکزی، همچنین امکان واریز تعداد 40 هزار و 500 فقره از تسهیلات مذکور نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطا ها میسر نشده و طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود و آن دسته از افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست می توانند تا 18اردیبهشت ماه برای تهیه سیم کارت مراجعه کنند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها