کد خبر: 402024
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۹:۵۹:۵۴
| |

ترامپ گزارش‌ها درباره برکناری وزیر بهداشت را رد کرد

رئیس‌جمهوری آمریکا گزارش‌ها در مورد احتمال اخراج الکس ایزار، وزیر بهداشت و خدمات انسانی را رد کرد . پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر رایزنی مشاوران کاخ سفید روی این ایده وجود داشت.

ترامپ گزارش‌ها درباره برکناری وزیر بهداشت را رد کرد
کد خبر: 402024
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۹:۵۹:۵۴

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توییتری از این گزارش‌ها به عنوان «اخبار جعلی» انتقاد کرده و رسانه‌ها را به تلاش برای ایجاد حس تفرقه درون دولتش متهم کرد.


ترامپ نوشت: گزارش‌هایی درباره اینکه من قصد دارم الکس ایزار، وزیر بهداشت و خدمات انسانی را اخراج کنم، اخبار جعلی هستند. جریان رسانه‌ای معلول این را می‌داند اما آنها با ناامیدی تقلا می‌کنند تا ادراک هرج و مرج و ویرانگری را در ذهن مردم ایجاد کنند. آنها حتی با من تماس نگرفتند که سوال کنند. الکس کار فوق العاده‌ای انجام می‌دهد!


تکذیب ترامپ به دنبال اظهارات مشابهی از سوی سخنگوی کاخ سفید در واکنش به مطلب وال استریت ژورنال در روز شنبه مطرح شد و این سخنگو رسانه‌های خبری را به انحراف از شیوع ویروس کرونا متهم کرد.


سخنگوی کاخ سفید گفته بود: وزارت بهداشت و خدمات انسانی به رهبری الکس ایزار همچنان مدیریت شماری از اولویت‌های ریاست جمهوری را در دست خواهد داشت. هرگونه گمانه زنی درباره پرسنل، بی مسوولیتی است و انحراف از کل واکنش دولت به کووید-19 محسوب می شود.


یک سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا هم با رد گزارش وال استریت ژورنال گفت: وزیر به شدت مشغول مدیریت و پاسخ به یک بحران جهانی علیه سلامت عموم است و برای فتنه در کاخ فرصت ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها