تظاهرات شبانه در لبنان علیه اوضاع اقتصادی/ درگیری معترضان و نیروهای امنیتی

منابع خبری اعلام کردند که در پی درگیری معترضان و نیروهای امنیتی لبنان در شهر طرابلس بیش از 10 تن از دو طرف مجروح شدند و یک خودروی نظامی نیز به آتش کشیده شد.

تظاهرات شبانه در لبنان علیه اوضاع اقتصادی/ درگیری معترضان و نیروهای امنیتی
کد خبر: 402246
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۱:۳۰:۳۰

اعتمادآنلاین| شبکه خبری المیادین اعلام کرد که دوشنبه شب شماری از شهروندان لبنانی با حضور در خیابان‌های طرابلس و میدان «النور» علیه اوضاع اقتصادی کشورشان تظاهرات کردند.

طبق این گزارش، چهار نظامی در طرابلس در پی پرتاب سنگ، کوکتل مولوتوف و نارنجک به سمت آنها توسط معترضان مجروح شدند و یک خودروی نظامی نیز به آتش کشیده شد.

المیادین همچنین گزارش داد که هشت تن از معترضان نیز درپی درگیری با نیروهای امنیتی مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

در همین راستا، پایگاه خبری العهد نیز اعلام کرد که شش تیم امدادرسانی وابسته به صلیب سرخ لبنان افراد مجروح در میدان النور را به بیمارستان‌های طرابلس منتقل کردند.

طبق این گزارش، معترضان لبنانی همچنین ساختمان بانک مرکزی در شهر صیدا را با پرتاب سنگ و مواد منفجره هدف قرار دادند و بلافاصله نیروهای ارتش در این مکان حاضر شدند.

ارتش لبنان نیز در پی درگیری معترضان و نیروهای امنیتی در بیانیه‌ای نسبت به وجود خرابکاران در میان معترضان و شورش آنها هشدار داد.

ارتش لبنان در ادامه از معترضان و شهروندان لبنانی خواست که خیابان‌ها و میدان‌های تظاهرات را ترک کنند.

فرماندهی کل ارتش لبنان همچنین تأکید کرد به هیچ وجه با اخلالگران امنیت و ثبات در لبنان مدارا نخواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها