حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات کرونا:

فردا بیش از دو میلیون خانوار وام یک میلیونی می گیرند

سخنگوی تسهیلات کرونا گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها تعداد 2 میلیون و 266 هزار و 263 سرپرست خانوار یارانه بگیر شناسایی و لیست آنها را برای بانک مرکزی ارسال کرد.

فردا بیش از دو میلیون خانوار وام یک میلیونی می گیرند
کد خبر: 402423
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۱۲:۱۳:۵۳

اعتمادآنلاین| «حسین میرزایی» اظهارداشت: از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه از مجموع پیامک‌های ارسالی به سرشماره 6369 در مجموع تعداد 2 میلیون و 266 هزار و 263 سرپرست خانوار یارانه بگیر شناسایی و لیست آن توسط سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت .

وی افزود: طبق اعلام قبلی بانک مرکزی از 24 ساعت پس از دریافت اطلاعات فرآیند واریز تسهیلات یک میلیون تومانی شروع می شود. بنابراین فردا (پنجشنبه) واریز شروع و تا پایان شب ادامه دارد.

سخنگوی تسهیلات کرونا گفت: در انتهای این مرحله در مجموع 19 میلیون و 385 هزار و 308 سرپرست خانوار وام یک میلیونی دریافت می کنند.

وی گفت: در دور قبل این تسهیلات برای 34 هزار سرپرست خانوار که حساب بانکی آنها مسدود بود واریز نشد، بررسی ها برای رفع مشکل این افراد ادامه دارد و هفته آینده اطلاع رسانی می شود که چه اقداماتی انجام دهند.

طبق اعلام دولت با شیوع کرونا برای حمایت از افراد آسیب پذیر جامعه به 24 میلیون خانوار یارانه‌بگیر وام یک میلیون تومانی کرونا با اقساط 30 ماهه پرداخت می‌شود.

در دور نخست لیست 17 میلیون و 153 هزار و 21 سرپرست خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها