65هزار لوازم آرایشی قاچاق و فاسد از یک خانه کشف شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف بیش از65 هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق از یک واحد مسکونی در غرب تهران خبر داد.

65هزار لوازم آرایشی قاچاق و فاسد از یک خانه کشف شد
کد خبر: 402483
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۱۶:۱۰:۱۶

اعتمادآنلاین| سرهنگ نادر مرادی با اشاره به جزئیات عملیات ماموران برای کشف این اقلام گفت: روز گذشته خبری در خصوص ساخت و تولید لوزام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در حوالی بزرگراه ستاری به پلیس امنیت عمومی واصل شد که درپی آن تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی، اقدام به اخذ مجوز از مقام قضایی کردند.

وی ادامه داد:‌ پس از اخذ مجوز ، ماموران عصر روز گذشته به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو و دادستان جرایم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام شده و مشاهده کردند که مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق در این واحد مسکونی که حدود 700 متر مربع مساحت داشت، دپو شده بود. به طوری که در بازرسی صورت گرفته از این واحد مسکونی بیش از 65 هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته، 3000 لیتر مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز و 8000 لیتر مواد شیمیایی کشف و ضبط شد.

مرادی ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بالغ بر 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: واحد مسکونی به دستور مقام قضائی پلمب شد و دو نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند که تحقیقات از آنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها