دروازه‌بان گرجستانی شاهین شهرداری بوشهر:

دوست داریم در زمین فوتبال بجنگیم و بقا در لیگ را جشن بگیریم

ماکسیم کویلیتایا دروازه‌بان گرجستانی شاهین شهرداری بوشهر، گفت: اجازه سقوط تیم را نخواهیم داد و بقا در لیگ برتر فوتبال را جشن می‌گیریم.

دوست داریم در زمین فوتبال بجنگیم و بقا در لیگ را جشن بگیریم
کد خبر: 402615
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۰۸:۲۵:۲۸

اعتمادآنلاین| ماکسیم کویلیتایا روز جمعه اظهار داشت: به گرجستان برگشتم و نمی‌دانم دیدارهای لیگ برتر چه زمانی از سر گرفته می‌شود. شرایط بحرانی است و همه ما در گرجستان قرنطینه هستیم. باید مراقبت کنیم تا اوضاع از این بدتر نشود. گرچه شیوع کرونا در گرجستان مانند ایران بحرانی نیست اما یک معضل جهانی محسوب می‌شود و باید همه مواظب باشیم تا مریض نشویم.

وی افزود: تمرینات خوبی را در منزل دنبال می‌کنم تا از آمادگی برخوردار باشم و به هر حال فوتبالیست هستیم و باید آمادگی جسمانی خود را نگاه داریم.

این دروازه بان گرجستانی، عنوان کرد: میزان قراردادهای ما مانند سایر بازیکنان خارجی چندان بالا نیست و سعی می‌کنیم با این شرایط کنار بیایم.

وی در خصوص اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر در موقعیت خطر و سقوط از لیگ قرار دارد، گفت: مطمئن باشید اگر لیگ ادامه یابد، نمی‌گذاریم این تیم متضرر شود و سقوط کند. بازیکنان خوبی داریم و هواداران از ما حمایت می‌کنند که اهمیت زیادی دارد و به ما انگیزه می‌دهد. با حمایت آنها به طور حتم سقوط نمی‌کنیم و ابتدا باید ببینیم که لیگ چه زمانی شروع می‌شود.

کویلیتایا ادامه داد: اینکه نمی‌دانیم چه زمانی لیگ شروع می‌شود خودش یک معضل است، اما سعی می‌کنیم که مثل دیگر تیم‌ها و سایر کشورها هر کاری که آنان می‌کنند ما هم انجام دهیم. امیدوارم تیم از تصمیم‌های گرفته شده به ناحق متضرر نشود. دوست داریم در زمین فوتبال بجنگیم و بقا در لیگ را جشن بگیریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها