کد خبر: 402652
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۰:۰۰:۳۴
| |

امیر تیموری، خواننده و شاعر:

«مثل ماه» اولین اجرایم برای تیتراژ است/ شعری با حال و هوای رمضانی

امیر تیموری خواننده و شاعر از اجرای ترانه پایانی تیتراژ برنامه «مثل ماه» که در 20 روز به تولید رسیده است سخن گفت.

«مثل ماه» اولین اجرایم برای تیتراژ است/ شعری با حال و هوای رمضانی
کد خبر: 402652
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۰:۰۰:۳۴

اعتمادآنلاین| امیر تیموری خواننده و شاعر که این شب‌ها و پیش از افطار، تیتراژ پایانی برنامه «مثل ماه» با شعر و صدای او پخش می‌شود، درباره این اثر گفت: حدود بیست روز مانده به ماه مبارک رمضان و با سفارش تهیه کننده برنامه، شروع به ساخت این اثر کردیم؛ ترانه این کار برای خودم و ملودی را حسین نجابت و تنظیم این کار را هم علی وحید انجام داده است.

او افزود: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم که اثری قابل قبول و ماندگار را تولید کنیم که خوشبختانه استقبال ها تا الان خوب بوده است.

تیموری در ادامه صحبت‌های خود با بیان این مطلب که این اولین تیتراژ تلویزیونی است که اجرا می کند، افزود: ترانه این اثر عاشقانه و در فضای ماه رمضان است و من امیدوارم که مردم بتوانند با این کار ارتباط خوبی برقرار کنند و خاطره‌ای خوب برایشان ثبت شود.

او که به تازگی کتابش «فاتحه» به چاپ سوم رسیده است در توضیح بیشتر درباره ترانه «مثل ماه» بیان کرد: ما تقریبا 20 روز برای تولید این اثر فرصت داشتیم که بخشی از آن هم صرف تفکر روی این موضوع می شد که اثری که تولید می کنیم مخاطب پسند باشد و چون در این 30 روز ما مناسبت های زیادی داریم، سعی کردیم اثری بسازیم که در تمامی این مناسبت ها بشود آن را شنید.

تیموری در بخش پایانی صحبت های خود گفت: تیتراژ پایانی این برنامه هر شب بر اساس تصاویر مهمانان تغییر می کند.

«مثل ماه» با تهیه‌کنندگی هادی آشتیانی و اجرای رسالت بوذری برنامه‌ای است که این روزها پیش از افطار از شبکه سه پخش می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها