کد خبر: 402933
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۰۷:۵۲:۰۰
| |

شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده تنکابن:

حراست از منافع ملی مهمترین درس کروناست

نماینده تنکابن در مجلس گفت: کرونا به ما یادآوری کرد که همه ما ساکنان یک کشتی هستیم و فقیر و غنی، ناخدا و مسافر فرقی ندارد. حفظ و حراست از منافع عمومی درس کرونا برای ما است.

حراست از منافع ملی مهمترین درس کروناست
کد خبر: 402933
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۰۷:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده تنکابن در مورد تأثیرات بیماری کرونا بر سیاست و درس‌هایی که به سیاست‌مداران داده است، گفت: عده‌ای این گونه هستند که باید تحت فشار، تغییر کنند. ما از کرونا یاد گرفتیم که منضبط‌تر باشیم و منافع ملی را جدی‌تر بگیریم.

نماینده مردم تنکابن در مجلس با بیان اینکه «کرونا، ما را هماهنگ کرد» اظهار کرد: کرونا، دعوای سیاسی میان دستگاه‌های مختلف را کاهش داد. وحدت بین قوا در مبارزه با کرونا بیشتر دیده می‌شد. به طور کلی می‌توان گفت انسجام ملی ما بیشتر شد. امیدوارم این وحدت بعد از کرونا ادامه یابد و ما به نقطه اول بازنگردیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی افزود: کرونا، ظرفیت‌های زیادی داشت. ما به چیزهایی احساس نیاز پیدا کردیم که در گذشته نمی‌کردیم. این احساس نیاز به ما نشان می‌دهد که در کجا قرار گرفته‌ایم و به کجا می‌رویم. مثلا کرونا به ما آموخته است که در تلاقی بحران و تحریم، باید قدر تولید را بدانیم و برای رونق آن تلاش کنیم.

شریعت نژاد در پایان به ضرورت مبارزه با فساد اقتصادی در عالم‌گیری کرونا تأکید کرد و گفت: کرونا، به ما یاد داده که تا چه حد ضرورت مبارزه با دلالی مهم است. از خلال کرونا متوجه شدیم که دلال‌ها با جان مردم بازی می‌کنند. کرونا همچنین به ما یادآوری کرد که همه ما ساکنان یک کشتی هستیم و فقیر و غنی و ناخدا و مسافر فرقی ندارد. پس باید منافع عموم را حفظ کرد. حفظ و حراست از منافع عمومی درس کرونا برای ما است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها