قرارگاه طرح هوشمند سازی در ناجا راه‌اندازی می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های هوشمندسازی در سطوح مختلف تاکید و تصریح کرد: درصدد هستیم با تسریع در فرآیند هوشمندسازی پلیس، سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش دهیم.

قرارگاه طرح هوشمند سازی در ناجا راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 403621
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۰:۱۱:۵۲

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری در جلسه شورای راهبردی هوشمندسازی پلیس، اظهارکرد: هوشمندسازی از اولویت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌آید برهمین اساس همه فرماندهان و مدیران در سطوح مختلف با یک اراده قوی و جمعی وارد گام عملیاتی و پیاده سازی شوند البته باید طرح با زمان بندی مناسب به پیش رود و در مسیر اجرا نیز نوسازی انجام شود.

وی به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر اجرای طرح هوشمند سازی اشاره و بیان کرد: در سال 98، تاکید بر هوشمند سازی و گفتمان سازی انجام شده است.

فرمانده ناجا بر لزوم ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های هوشمندسازی در سطوح مختلف تاکید و تصریح کرد: درصدد هستیم با تسریع در فرآیند هوشمندسازی پلیس، سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش دهیم.

سردار اشتری بر راه اندازی قرارگاهی در راستای ساماندهی و هدایت مناسب اجرای طرح هوشمند سازی در ناجا تاکید و بیان کرد: مسئولیت قرارگاه با توجه به اهمیت موضوع با خود فرماندهان است و دبیری این قرارگاه نیز برعهده فاوا خواهد بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: انتظارات و مطالبات ما از دیگر دستگاه ها باید کاملاً به صورت شفاف و مشخص پیگیری شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دستیابی به پلیس هوشمند مستلزم تعامل ناجا با مراکز علمی، دانشگاهی و نخبگان جامعه است بر استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاه های کشور تاکید کرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه تحول، نوآوری و پیشرفت بایستی مشهود باشد، خاطرنشان کرد: آموزش، ساختار و تجهیزات مناسب برای اجرای کار ضروری است و باید همزمان آن را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: باید آموزش لازم در تمامی سطوح مختلف ناجا، برنامه ریزی و اجرا شود چراکه ارتقاء سطح دانش و مهارت افزایی فرماندهان و کارکنان پلیس در اجرای ماموریت ها امری ضروری است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده ناجا تاکید کرد: اصلاح فرآیندها باید در دستور کار باشد و با بازنگری در آن، کار دقیق تر و سریع تر انجام می شود.

سردار اشتری، به نقش کلیدی شرکت‌های پژوهش در این امر اشاره و برتقویت همکاری با آنها تاکید کرد و گفت: باید کار با سرعت به پیش رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها