کد خبر: 403713
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۷:۴۶:۰۰
| |

به دنبال وقوع زلزله در تهران درب‌های اماکن ورزشی به روی مردم باز شد

بعد از زلزله نیمه شب تهران و با دستور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، درب های استادیوم های حوزه های چهار گانه تهران از تختی تا شهید پناهی و حیدرنیا و دیهیم و کن بروی مردم باز شد.

به دنبال وقوع زلزله در تهران درب‌های اماکن ورزشی به روی مردم باز شد
کد خبر: 403713
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۷:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ادارات کل استانی ورزش و جوانان تهران و مازندران برای همراهی و همکاری با ستاد مدیریت بحران کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در تماسی تلفنی با مدیران کل ورزش و جوانان تهران و مازندران دستور داد با تمامی امکانات برای همراهی و همکاری با ستاد مدیریت بحران کشور آمادگی لازم را داشته باشند.

این در حالی است که بعد از زلزله تهران و با دستور وزیر ورزش و جوانان درب های استادیوم آزادی، تختی، شیرودی و انقلاب برای استقرار مردم باز شد.

بنابر این گزارش وزیر ورزش و جوانان دستور داد تمامی اماکن روباز ورزشی استان تهران آماده پذیرایی از مردم در صورت تمایل باشند.

همچنین به گفته مدیر کل ورزش و جوانان تهران و با دستور وزیر ورزش و جوانان، درب های استادیوم های حوزه های چهار گانه تهران برای مردم باز شد.

وی ادامه داد: بعد از زلزله نیمه شب تهران و با دستور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، درب های استادیوم های حوزه های چهار گانه تهران از تختی تا شهید پناهی و حیدرنیا و دیهیم و کن بروی مردم باز شد و با تاکید وزیر ورزش، تمامی این مناطق آماده پذیرایی از هموطنانی هستند که تمایل دارند امشب در این اماکن ورزشی حضور پیدا کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها