کد خبر: 403733
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۸:۴۱:۰۶
| |

کمبود بنزین در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در خصوص تامین بنزین در جایگاه های سوخت تهران بعد از وقوع زلزله گزارش نشده است.

کمبود بنزین در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد
کد خبر: 403733
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۸:۴۱:۰۶

اعتمادآنلاین| فاطمه کاهی با اشاره به ازدجام مردم در پمپ بنزین ها بعد از وقوع زلزله ساعتی پیش در تهران، ادامه داد: هیچ کمبودی برای تامین سوخت مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی افزود: البته در نواحی شرقی تهران ازدحام و صف برای دریافت بنزین بیشتر است با این حال بنزین مورد نیاز در این نواحی نیز تامین شده است.

کاهی تاکید کرد: با وجود آنکه ذخیره پمپ بنزین ها مطلوب است اما با انبارهای سوخت هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز اقدام به تامین سوخت کنند.

وی از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و برای سوختگیری صبور باشند.

به گزارش ایرنا، بعد از وقوع زلزله 5.1 ریشتری در تهران و خروج برخی از مردم از خانه ها، صف های طولانی در مقابل جایگاه های سوخت ایجاد شده است.

زمین لرزه ای در ساعت 48 دقیقه بامداد روز جمعه به بزرگی 5.1ریشتر، در عمق 7 کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.

این زمین لرزه در حوالی شهر دماوند و در عرض 35.78 و 52.05 شمالی به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در 6 کیلومتری شهر دماوند، 13 کیلومتری رودهن، 16 کیلومتری بومهن، 58 کیلومتری تهران و 96 کیلومتری کرج رخ داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها