میلاد عبادی پور:

بدون والیبال روزها برای من سخت سپری می‌شوند

لژیونر ایرانی تیم اسکرای لهستان: این یک وضعیت عادی نیست. من واقعاً دلم برای هم تیمی های خود در اسکرا و تیم ملی والیبال ایران تنگ شده است.

بدون والیبال روزها برای من سخت سپری می‌شوند
کد خبر: 403814
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۲:۰۵:۲۳

اعتمادآنلاین| بازی های PlusLiga پیش از موعد مقرر با همه گیر شدن ویروس کرونا به پایان رسیده است و معلوم نیست این رقابتها ادامه خواهد داشت یا به پایان می رسد. اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان خارجی مدتی قبل لهستان را ترک کرده اند، اما استثنائاتی نیز وجود دارد، از جمله اینها می‌توان به بازیکن ایرانی PGE Skra ، میلاد عبادی پور اشاره کرد که این روزها را در شهر بلاژتوف می گذراند.

در این شرایط غیرمعمول، او سعی می کند فرم بدنی‌اش را حفظ کند، اگرچه تأکید می کند که کار آسانی نیست.

بازیکن ایرانی گفت: بیشتر وقتم را صرف تماشای فیلم یا خواندن کتاب می کنم. من هفته ای سه روز به باشگاه می روم و برای حفظ تناسب اندام کار می کنم. معلوم است که این تمرینات مانند تمرینات فصل نیست، اما من هنوز هم می خواهم در حرکت باشم. در واقع من منتظر از سرگیری تمرینات عادی هستم. آنطور که شنیدم اسکرا در حال بازگشت به کار در اواسط ژوئن است. در مقابل، آغاز فصل در پلاس لیگا اواسط ماه سپتامبر است، به شرط آنکه اوضاع کرونا اجازه دهد بازی ها آغاز شود.

آخرین دیدارهای پلاس لیگا در اواسط ماه مارس انجام شد، بنابراین والیبال تقریباً دو ماه تعطیل بوده است.

دریافت کننده ایرانی اضافه کرد: این یک وضعیت عادی نیست. من واقعاً دلم برای هم تیمی های خود در اسکرا و تیم ملی والیبال ایران تنگ شده است.

قرار بود عبادی پور کارش را با تیم اسکرا تمام کند و در ادامه در اردوی تیم ملی والیبال ایران برای المپیک آماده شود. بازیکن ایرانی در پایان گفت: برنامه های تیم ملی تغییر کرده است، بنابراین من نمی‌توانم هم‌تیمی‌هایم را ببینم. با این حال باید به خاطر داشت که مشکل همه گیری کرونا مشکلی جهانی است و ما نمی‌توانیم فقط در مورد خودمان فکر کنیم. والیبال شغل و عشق من است، بنابراین بدون داشتن آن روزها برای من سخت سپری می‌شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها