معاون اجتماعی سازمان بهزیستی عنوان کرد:

جزئیات نام‌نویسی در مهدهای کودک پیش از بازگشایی رسمی

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین جزئیات ثبت‌نام کودکان در مهدهای کودک پیش از بازگشایی رسمی، گفت: در حال حاضر خانواده‌ها هیچ اجباری برای نام‌نویسی ندارند.

جزئیات نام‌نویسی در مهدهای کودک پیش از بازگشایی رسمی
کد خبر: 403886
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۵:۳۵:۲۳

اعتمادآنلاین| حبیب‌الله مسعودی‌فرید گفت: مهدها از زمان شیوع کرونا بسته شدند و برای انجام هیچ کاری اجازه بازگشایی نداشتند، اما این اجازه به مدیران مهدهای کودک داده شد تا مهد خود را باز کنند تا کارهای عقب‌افتاده‌شان را انجام دهند و اگر خانواده‌ای قصد ثبت‌نام فرزندش را در مهد کودک دارد، فرصت ثبت نام فراهم باشد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی یادآور شد: هنوز شهریه سال 99 مهدهای کودک هم اعلام نشده است و به هنگام ثبت‌نام، شهریه سال 98 از والدین اخذ می شود تا اصلاحیه اعلام و شهریه سال جدید از خانواده‌ها دریافت شود، اما باید بگویم که از ماه‌های قبل با سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده رایزنی کردیم تا هرچه زودتر شهریه سال 99 را اعلام کنیم.

مسعودی فرید تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اجباری نیست که خانواده‌ها ثبت‌نام را انجام دهند، بلکه آنها می‌توانند بعد از آن که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه پذیرش کودکان را در مهدها داد، برای ثبت‌نام اقدام کنند و این شرایط فقط یک فرصت برای مهدها بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها