تظاهرات صدها اسرائیلی‌ علیه سیاست‌های نتانیاهو

صدها اسرائیلی با تجمع در مناطق مختلف اراضی اشغالی علیه سیاست‌های نخست‌وزیر این رژیم در زمینه مقابله با کرونا تظاهرات کردند.

تظاهرات صدها اسرائیلی‌ علیه سیاست‌های نتانیاهو
کد خبر: 404106
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۹:۵۵:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ صدها اسرائیلی با تجمع در تل‌آویو و قدس و مناطق دیگر اراضی اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین استراتژی مربوط به خروج از قرنطینه تظاهرات کردند.

طبق این گزارش، صدها پزشک با تجمع در تل‌آویو علیه مدت طولانی شیفت‌های کار خود تظاهرات کردند.

خبرگزاری آلمان در این باره گزارش داد: شیفت پزشکان اسرائیلی در دوره پیش از کرونا 26 ساعت بود که پس از شیوع این ویروس به 12 ساعت کاهش یافت و اکنون بار دیگر به روال سابق بازگشته است و همین مسأله باعث شد تا پزشکان به این موضوع اعتراض کنند و معتقدند که فعالیت آنها در شیفت‌های 12 ساعته برای پس از دوره کرونا نیز امری ممکن است.

این پزشکان معترض با در دست داشتن پلاکاردهایی شعار «خستگی خطرناک است»، آیا ما به عنوان برده آموزش دیده‌ایم» و «نه به بیش از 26 ساعت» سر دادند.

صدها تن دیگر نیز با تجمع در میدان «رابین» علیه دولت جدید نتانیاهو که قرار است چهارشنبه جاری سوگند یاد کند تظاهرات کردند.

معترضان اسرائیلی با اشاره به اتهامات نتانیاهو در پرونده‌های فساد، تأکید کردند، نباید به افرادی که متهم به فساد هستند اجازه تشکیل دولت داد.

هزاران اسرائیلی اخیراً علی‌رغم محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با شیوع کرونا با تجمع در خیابان‌های تل‌آویو علیه سیاست‌های نخست‌وزیر این رژیم تظاهرات کرده بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها