کد خبر: 404151
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۱۱:۴۲:۴۱
| |

تولیت آستان قدس رضوی:

پیگیر بازگشایی حرم‌های مطهر با رعایت موازین کامل بهداشتی هستیم

تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد: همچنان پیگیر بازگشایی حرم‌های مطهر ضمن رعایت کامل تمام اصول و موازین بهداشتی با تضمین حفظ سلامت زائران هستیم.

پیگیر بازگشایی حرم‌های مطهر با رعایت موازین کامل بهداشتی هستیم
کد خبر: 404151
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۱۱:۴۲:۴۱

اعتمادآنلاین| تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد: تمام اعتاب ایران اسلامی در آرزوی لحظه‌ای هستند که مجدد درب‌های اماکن متبرکه روی زائران گشوده شود و در این راه تلاش‌ها و فعالیت‌هایی هم صورت داده‌ایم، دستورالعمل بهداشتی بازگشایی حرم‌های مطهر توسط آستان‌های مقدس ایران و با نظرات تولیت‌های محترم آن‌ها تدوین شد، این دستور العمل برای تأیید به تهران فرستاده شد که در جلسات اولیه مورد تصویب نیز قرار گرفت، اما در جلسه اصلی تصویب نشد.

ما همچنان پیگیر بازگشایی حرم‌های مطهر ضمن رعایت کامل تمام اصول و موازین بهداشتی با تضمین حفظ سلامت مردم و زائران که وظیفه دینی، شرعی و انسانی ما است، هستیم و تلاشمان بر این است تا هرچه زودتر میزبان زائران حضرت رضا(ع) باشیم.

در این میان مسئولان ذی صلاح نیز دلسوز هستند، آن‌ها هم می‌خواهند خصوصا در این ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر شرایط برای بازگشایی حرم مطهر فراهم شود، اما آن‌ها نیز محضوراتی دارند و ما به این امر واقف هستیم، اما از آن‌ها می‌خواهیم به نظرات تولیت‌های آستان‌های مقدس بیشتر توجه کنند.

ما نمی‌گوییم دستورالعملی که توسط اعتاب مقدسه تدوین شده است را تصویب کنید، کارشناس این امر شما هستید، اما کارشناس حرم‌های مطهر ما هستیم، تصمیم نهایی با شما است، اما از نظرات ما استفاده کنید یا حداقل آن‌ها را بشنوید، تا بتوانیم غصه از دل میلیون‌ها محبت اهل بیت (ع) برداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها