کد خبر: 404357
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۴:۱۴:۵۸
| |

یک نماینده اصلاح طلب به اظهارات اخیر سید محمد خاتمی واکنش نشان داد

یک نماینده مجلس در تذکری اعلام کرد: برخی رسانه ها به جای اینکه از سخنان دلسوزانه وی که واقعا برای تقویت نظام بود، استقبال کنند، بیشتر آن را تضعیف می کنند.

یک نماینده اصلاح طلب به اظهارات اخیر سید محمد خاتمی واکنش نشان داد
کد خبر: 404357
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۴:۱۴:۵۸

اعتمادآنلاین| یک نماینده اصلاح طلب مجلس به اظهارات اخیر محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات واکنش نشان داد. او اظهارات اخیر محمد خاتمی را دلسوزانه و برای تقویت نظام عنوان کرد. گفتنی است محمد خاتمی اخیرا در اظهاراتش گفته است« من سه چهارسال پیش از سرخیرخواهی مساله آشتی ملی را مطرح کردم. منی که هیچ نگاهی به قدرت ندارم و نخواهم داشت و یک ذره دلم برای قدرت تنگ نشده و فقط و فقط خدایم شاهد است برای این مملکت، برای نظام و مردم آنچه به نظرم خیر می آید، مطرح می کنم و گفتم آشتی ملی که مورد اعتراض هم قرار گرفت».

مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 21 اردیبهشت ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و دست اندرکاران ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: هر چه زودتر وضعیت دانشگاه‌ها را مشخص کنید، همچنین نسبت به وضعیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی هم در این بحث کرونا که اسمی از آن آورده نمی شود هم توجه ویژه داشته باشید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر سید محمد خاتمی رئیس جمهور دولت اصلاحات اظهار کرد: برخی رسانه ها به جای اینکه از سخنان دلسوزانه وی که واقعا برای تقویت نظام بود، استقبال کنند، بیشتر آن را تضعیف می کنند.

کواکبیان تاکید کرد: از همه دست اندرکاران به ویژه مسئولان صداوسیما می خواهم تا در این شب های قدر از مداحانی استفاده کنند که حرف های متقن و با پایه و براساس سخنان شهیدان مطهری و بهشتی مطالبی را بیان کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها