مجلس یازدهم چه برنامه‌ای برای دولت و قوه‌قضاییه دارد؟

منتخب شیراز در مجلس یازدهم گفت: آنچه که در مجلس دهم برای نظارت بر عملکرد قوای دیگر انجام نشد در مجلس یازدهم باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و عملکرد قوه قضاییه و دولت پیگیری و رصد شود.

مجلس یازدهم چه برنامه‌ای برای دولت و قوه‌قضاییه دارد؟
کد خبر: 404938
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۰۹:۳۲:۳۱

اعتمادآنلاین| جعفر قادری، نماینده شیراز در مجلس یازدهم با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: قطعا اولویت مجلس آینده باید مسائل اقتصادی باشد که اول در مجلس دهم مورد توجه قرار گرفت و از همین جهت نمایندگان باید بکوشند به سمت افزایش استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات کشور قدم بردارند.

وی افزود: ما باید در وصول مالیات، فروش نفت و تسهیلاتی که صندوق توسعه ملی ارائه می‌کند شرایطی فراهم آوریم که مشکلات حل شود و بتوانیم فروش نفتمان را افزایش دهیم و اوضاع مالیاتی خود را اصلاح کنیم.

منتخب شیراز در مجلس یازدهم تاکید کرد: پر کردن خلاءهای قانونی و فراهم کردن شرایطی برای این که مجلس بتواند از سرمایه گذاری در بخش تولید داخلی حمایت کند و مشکلات سرمایه گذاران این بخش را کاهش دهد از جمله مواردی است که توجه به آن باید از مطالبات اصلی مجلس باشد.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم باید با جدیت موضوع نظارت بر قوه مجریه را پیگیری کند و همچنین عملکرد قوه قضاییه را مورد توجه قرار دهد.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد از اولویت‌های دیگر مجلس یازدهم است که طی آن باید از نفوذ افراد فاسد به نظام اداری کشور جلوگیری شود و نیز فضایی پیش آید که موضوع فساد و مفسدان اقتصادی به خوبی پیگیری و با مرتکبان این دست از جرایم برخورد قاطع انجام شود.

منتخب شیراز در پایان تاکید کرد: در موضوع تجاری نیز باید بر تولید داخلی توجه بیشتری داشته باشیم و نیز شرکت‌های دانش بنیان تقویت شود تا جهت گیری توسعه کشور به خوبی طی شود و عدالت اجتماعی نیز فراهم باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها