«انگاشته» نولان در تاریخ اصلی خود اکران می‌شود؟

ددلاین در گزارشی به بررسی احتمال اکران فیلم سینمایی «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان در تاریخ مقرّر پرداخت.

«انگاشته» نولان در تاریخ اصلی خود اکران می‌شود؟
کد خبر: 405154
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۰:۳۱:۴۴

اعتمادآنلاین| تمام سینمارو‌ها و استودیو‌های هالیوودی منتظرند تا ببینند کمپانی برادران وارنر فیلم سینمایی «انگاشته» را در 17 ژوئیه اکران خواهد کرد یا نه.

منابع معتبر می‌گویند که کمپانی برادران وارنر برای آنکه فیلم «انگاشته» را در تاریخ اصلی خود اکران کند، نیاز دارد 80 درصد سینما‌های جهان از جمله نیویورک، لس آنجلس و سان فرانسیسکو بازگشایی شوند.

اگر نشانه‌های مثبتی از بازگشایی سینما‌ها طی سه هفته آینده و زودتر دیده نشود، تاریخ اکران فیلم انگاشته تغییر خواهد کرد.

کمپانی برادران وارنر برای آنکه بتواند از این فیلم سینمایی که 200 میلیون دلار هزینه ساخت داشته به سود برسد، به اکثریت سینما‌های جهان نیاز دارد.

ددلاین مدعی شد اگر اکران «انگاشته» عقب بیفتد، فیلم‌هایی که قرار است در تاریخ‌های جلوتر از 17 ژوئیه اکران شوند (مثل «مولان»، «زن شگفت انگیز 1984») دوباره دچار تغییر تاریخ اکران خواهند شد. پیش از این هم این سایت مدعی شده بود با تغییر اکران فیلم «زمانی برای مردن نیست» تاریخ دیگر فیلم‌ها نیز تغییر خواهد کرد؛ همینطور هم شد.

خبر خوبی که درباره فیلم سینمایی «انگاشته» وجود دارد این است که از زمان انتشار تریلر آن در تاریخ 19 دسامبر سال گذشته، تعداد بیننده‌های جهانی آن به 46.3 میلیون نفر رسیده است.

کمپانی برادران وارنر اخیراً انیمیشن سینمایی «اسکوب» را به دلیل بسته بودن سینما‌ها به صورت دیجیتالی منتشر کرده است. این انیمیشن ابتدا قرار بود در سینما‌ها اکران شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها