کد خبر: 405232
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۳:۲۵:۵۲
| |

کاخ سفید اعضای جدیدی به ستاد کرونا اضافه کرد/ ترامپ: ماسک داشتن اختیاری است

کاخ سفید پنج عضو تازه به ستاد مقابله با کرونای آمریکا اضافه کرد که نشانگر تمرکزی تازه بر بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی و ساخت واکسن است. در همین حال دونالد ترامپ نیز در مراسمی اظهار کرد که ماسک داشتن را برای مقامات آمریکایی اختیاری کرده است.

کاخ سفید اعضای جدیدی به ستاد کرونا اضافه کرد/ ترامپ: ماسک داشتن اختیاری است
کد خبر: 405232
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۳:۲۵:۵۲

اعتمادآنلاین| طبق اعلام مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا، وزیر کار، مدیر موسسه ملی بهداشت آمریکا، وزیر کشاورزی، مدیر مرکز تحقیقات و تکامل بیولوژیک سازمان غذا و دارو و مدیر اداره منابع و خدمات بهداشتی به ستاد مقابله با کرونای آمریکا اضافه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری هیل، پنس در بیانیه‌ای اظهار کرد، این اعضای تازه ظرفیت این ستاد را در زمینه واکسن، درمان و ایمنی کار «همزمان با افزایش تمرکز این ستاد بر از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی» تقویت خواهند کرد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا نیز در مراسمی که با محوریت تولید واکسن کووید 19 برگزار شد، اظهار کرد که داشتن ماسک را برای مقامات اختیاری کرده است.

ترامپ در این مراسم ماسک نداشت اما آنتونی فائوچی، عضور ارشد ستاد مقابله با کرونای آمریکا و یکی دیگر از مقامات این ستاد که کنار او ایستاده بودند، هر دو ماسک داشتند.

وزیر خدمان انسانی و وزیر دفاع آمریکا نیز که در این مراسم شرکت داشتند، ماسک به صورت نداشتند.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره ماسک نداشتن برخی مقامات در حالی که برخی دیگر با ماسک در این مراسم حاضر شده‌اند، گفت، همه این افراد، از جمله خودش آزمایش کووید 19 داده‌اند و در فاصله اجتماعی ایمن قرار دارند و نیازی به داشتن ماسک نیست.

او افزود: به آنان این اختیار را داده‌ام که می‌توانند ماسک داشته باشند یا نداشته باشند. بنابراین می‌توانید من را مسئول بدانید.


سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره این که چرا ترامپ ماسک نمی‌زند تا الگویی برای مردم آمریکا باشد، گفت، این رییس جمهور به کارکنان خود دستور داده تا ماسک داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها