کد خبر: 405407
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۱:۳۳:۴۳
| |

ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شده است؟

جنجال بر سر ماده حذف مقابله با ورزشکاران رژیم صهیونیستی ادامه دارد. این در حالی است که سخنگوی کمیسوین امنیت ملی می گوید: ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد

ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شده است؟
کد خبر: 405407
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۱:۳۳:۴۳

اعتمادآنلاین| یک ماده طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی جنجال آفرین شده است. مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرده است که هنوز حذف مقابله با ورزشکاران رژیم صهیونیستی قطعی نیست. این در حالی است که سخنگوی کمیسوین امنیت ملی می گوید: ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین بررسی کمیسیون در طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد.

سید حسین نقوی حسینی، اظهار داشت: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای به بررسی جزییات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی پرداخت و مواد 15 گانه آن را تصویب کرد.

وی افزود: در آخرین بررسی کمیسیون بنابر پیشنهاد و درخواست وزارت ورزش بند مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شده است.

گفتنی است،هفته گذشته دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، در همان جلسه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون امنیت ملی خواست که هرچه سریع‌تر این طرح را در دستور کار و بررسی قرار دهد که این کمیسیون روز گذشته مواد آن را تصویب کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها