محمدعلی امانی، قائم‌مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

چرا موتلفه بر ریاست میرسلیم بر مجلس یازدهم اصرار دارد؟

قائم‌مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی شرایط کشور و فضای سیاسی آن را به گونه‌ای می‌داند که می‌توان امید داشت مجلس یازدهم بتواند با مدیریتی آمیخته با تعقل، تجربه، تعهد، تخصص، پاکدستی، جایگاه حقیقی مجلس را در نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت کند.

چرا موتلفه بر ریاست میرسلیم بر مجلس یازدهم اصرار دارد؟
کد خبر: 405532
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ۰۷:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی امانی، قائم‌مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به پیشنهاد این حزب در معرفی سید مصطفی میرسلیم به عنوان نامزد ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی در راستای وظایف حزبی خود و بعد از بررسی‌های لازم و مشورت با دبیران حزب در سراسر کشور و همچنین برگزاری جلسات متعدد با منتخبین مجلس یازدهم و توجه به لزوم وحدت اصولگرایان، به این جمع‌بندی رسید که این پیشنهاد را به نمایندگان منتخب ارائه کند.

محمد علی امانی گفت: حزب موتلفه اسلامی در طول دو ماه گذشته جلسات مختلفی را با منتخبین مجلس داشته و از همه افراد شاخص برای رایزنی دعوت کرده است. در بحث ریاست هم با دعوت از افراد مختلف درباره نیازهای مجلس گام دوم و لزوم حفظ وحدت جریان انقلابی، گفتگوهای موثری در حزب موتلفه اسلامی انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا راه یافتگان حزب موتلفه اسلامی به مجلس یازدهم و از جمله جناب آقای میرسلیم در جلسات مختلفی که به منظور وحدت جریان انقلابی دعوت شدند؛ حاضر شده و به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته‌اند.

رییس ستاد مجلس یازدهم حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اهمیت اطلاع از نظر نمایندگان منتخب گفت: در این مدت، با برگزاری دو جلسه مشورتی عمومی، تعداد زیادی از نمایندگان منتخب مواضع و نظرات خود را بیان کردند و نامزد پیشنهادی حزب موتلفه اسلامی برای ریاست مجلس یازدهم نیز با بیان دیدگاه‌های خود بر لزوم تشکیل مجلسی تحول‌آفرین تاکید کرد. مجموعه نظرات ارائه شده در این جلسات مورد توجه صاحب‌نظران و منتخبین قرار گرفته و به عنوان طرح‌ها و آراء نو و تحول‌آفرین برای اداره مجلسی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و متناسب با شرایط گام دوم انقلاب اسلامی، مورد استقبال قرار گرفته است.

امانی در پایان گفت: حزب موتلفه اسلامی شرایط کشور و فضای سیاسی آن را به گونه‌ای می‌داند که می‌توان امید داشت مجلس یازدهم بتواند با مدیریتی آمیخته با تعقل، تجربه، تعهد، تخصص، پاکدستی و با تاکید بر لزوم نظارت موثر مجلس شورای اسلامی، جایگاه حقیقی مجلس را در نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت کند.

منبع: حزب موتلفه اسلامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها