کلینتون باز هم رمان می‌نویسد

«بیل کلینتون» رئیس جمهوری اسبق آمریکا در دومین همکاری خود با «جیمز پترسون» نویسنده سرشناس آمریکایی، رمانی را در دست کار دارد که در سال 2021 منتشر خواهد شد.

کلینتون باز هم رمان می‌نویسد
کد خبر: 406679
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۸:۲۲

اعتمادآنلاین| بیل کلینتون چهل و دومین رئیس جمهوری آمریکا پس از تجربه موفق انتشار رمان سیاسی و معمایی رئیس جمهور گم شده است (The President is Missing) در سال 2018، در حال نوشتن رمان دیگری با عنوان دختر رئیس جمهور (The President's Daughter) است که نسخه چاپی، الکترونیکی و صوتی آن ژوئن سال 2021 (خرداد-تیر 1400) منتشر خواهد شد.

دختر رئیس جمهور داستان ربوده شدن دختر یکی از روسای جمهوری اسبق آمریکا را روایت می‌کند.

کلینتون در این باره می‌گوید: هیچوقت تصورش را هم نمی‌کردم که با جیمز (پترسون) استاد داستان نویسی، یک کتاب هم بنویسم چه برسد به دوتا. از موفقیت کتاب اول خوشحال شدم و معتقدم مخاطبان از خواندن دختر رئیس جمهور به هم اندازه که من از نوشتنش لذت می‌برم، لذت خواهند برد.

رمان رئیس جمهور گم شده است، اثر مشترک کلینتون و پترسون، داستان ناپدید شدن ناگهانی رئیس جمهوری آمریکا را روایت و همزمان رازهایی را از پشت پرده کاخ سفید برای خواننده افشا می‌کند.

این اثر که کمتر از سه ماه پس از انتشار در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی آمازون، نیویورک‌تایمز و وال‌استریت ژورنال قرار گرفت، تا به امروز بیش از 3.2 میلیون نسخه فروش کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها