منتخب مردم نائین در مجلس یازدهم:

رئیس مجلس باید توانایی نظارت بر همه نمایندگان را داشته باشد

منتخب مردم نائین در مجلس یازدهم گفت: فردی که به ریاست قوه مقننه می‌نشیند باید توانایی نظارت بر تمامی نمایندگان را داشته باشد.

رئیس مجلس باید توانایی نظارت بر همه نمایندگان را داشته باشد
کد خبر: 407156
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ ۱۵:۵۸:۴۵

اعتمادآنلاین| الهام آزاد منتخب مردم نائین در مجلس یازدهم درباره شاخص‌های رئیس مجلس یازدهم با بیان اینکه همدلی، گام نخست مجلسی متفاوت است، اظهار داشت: قوه مقننه، قوه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است بنابراین فردی که به ریاست این قوه می‌نشیند باید توانایی نظارت بر تمامی نمایندگان را داشته باشد.

وی افزود: تمامی امور کشور از جمله امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تمامی ابعاد دیگر از مجلس شورای اسلامی نشأت می‌گیرد بنابراین رئیس مجلس باید چهره‌ای توانمند و ملی باشد تا بتواند در رأس امور این امور را به درستی هدایت کند.

آزاد تاکید کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود، چند ویژگی‌ از ویژگی‌های یک رئیس مجلس شایسته را برشمردند؛ از مهم‌ترین این ویژگی‌ها تقوا و همچنین احساس مسئولیت بود بنابراین فردی که به ریاست این قوه می‌نشیند باید چنین ویژگی‌هایی را دارا باشد.

منتخب مردم نائین در مجلس یازدهم رقابت‌های کنونی را امری طبیعی خواند و اظهار کرد: رقابت امری طبیعی است و نمی‌توان منکر آن بود. امیدواریم با وحدت و انسجام شاهد مجلسی متفاوت به لحاظ همدلی باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها