کد خبر: 408250
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۲۹:۵۹
| |

روح‌الله متفکرآزاد:

رفع موانع تولید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم است

روح‌الله متفکر آزاد درباره مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: پرداختن به مساله‌ معیشت و اشتغال مردم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از سوی دیگر مسائل فرهنگی نیز مورد توجه مجلس یازدهم قرار دارد.

رفع موانع تولید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم است
کد خبر: 408250
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۲۹:۵۹

اعتمادآنلاین| منتخب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تحقق «جهش تولید» می‌تواند بخشی اعظمی از مباحث اقتصادی در حوزه معیشت و اشتغال را مرتفع کرده و لذا یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم رفع موانع تولید است.

روح‌الله متفکر آزاد درباره مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مباحثی که امروز باید به آن پرداخته شود مباحث اقتصادی است که در اولویت مجلس یازدهم قرار دارد، اظهار داشت: پرداختن به مساله‌ معیشت و اشتغال مردم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از سوی دیگر مسائل فرهنگی نیز مورد توجه مجلس یازدهم قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که امسال با تدبیر رهبری به درستی و کارشناسانه سال جهش تولید نام‌گذاری شده است، یکی از مسیرهای واقعی بدون حاشیه برای حل مسائل اقتصادی جامعه، توجه به این شعار است.

منتخب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان‌شاءالله مجلس یازدهم با تمرکز بر این شعار می‌تواند به آن جامه عمل پوشانده و بسیاری از مشکلات و مسائل اقتصادی را مرتفع کند. باید منتظر ماند تا کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی ظرف چند روز آینده تشکیل شود و بعد از آن به طور جدی به این حوزه ورود کنیم.

متفکرآزاد در پایان تاکید کرد: کمک به رفع موانع تولید از طریق قانون‌گذاری و نظارت یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید مجلس یازدهم به آن بپردازد. برای تحقق شعار جهش تولید و حل و فصل بسیاری از مسائل اقتصادی باید شعار جهش تولید عملیاتی شود و لذا رفع موانع تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها