محمود عباس‌زاده، نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

عدالت چگونه در کشور محقق می‌شود؟

نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اصلی‌ترین اولویت این مجلس را تحقق عدالت در امور مختلف عنوان کرد.

عدالت چگونه در کشور محقق می‌شود؟
کد خبر: 409497
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۵ ۰۸:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود عباس‌زاده، نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تشریح اولویت‌های مجلس یازدهم عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت مجلس یازدهم بحث عدالت در کشور است که تقویت حوزه نظارت نیز در این باره مورد توجه این مجلس خواهد بود. مجلس یازدهم باید در زمینه تحقق این عدالت گام‌های موثری بردارد که این امر ایجاب می‌کند در امر تقنین و تنقیح قوانین و کنار گذاشتن قوانین دست و پا گیر و متناقض و رفع موانع توسعه کشور به ویژه در حوزه معیشت مردم، اقتصاد و امر سرمایه گذاری اقدامات لازم را داشته باشند.

وی افزود: از دیگر مواردی که لازم است در همین باره مورد توجه مجلس یازدهم باشد مبارزه با فساد، سامان دادن به شرایط واگذاری‌ها، بررسی واگذاری‌های گذشته، توجه به مباحث نظارتی همچون کمیسیون اصل نود، موضوع تحقیق و تفحص و دیوان محاسبات نیز خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: مواردی که عنوان کردم کمک می‌کند عدالت در کشور محقق شود تا ان‌شاءالله در پی آن شاهد سرعت گرفتن روند توسعه و مقابله با فساد باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها