سخنگوی حزب اعتدال و توسعه:

سود هماهنگی بین دولت و مجلس به نفع کشور است

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: با هماهنگی و همدلی میان قوا مشکلات کشور برطرف می‌شود.

سود هماهنگی بین دولت و مجلس به نفع کشور است
کد خبر: 410239
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۰۹:۰۰:۲۲

اعتمادآنلاین| زهرا ساعی، با تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی در شرایط فعلی به خصوص در وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: همدلی و همراهی میان تمام قوا و نهادها ضرروتی انکارناپذیر در راستای حل مشکلات کشور است.

ما در موضوعات مختلف مثل موضوعات اقتصادی و اجتماعی با مشکل روبه‌رو هستیم. تحریم‌های ظالمانه‌ای که نسبت به ما تحمیل شده نیز این شرایط رابدتر می‌کند.

وی ادامه داد: از سال گذشته با خروج آمریکا از برجام این فشارها بیش‌تر هم شده است و با تهدید کشورها برای اجتناب از مراودات مالی و همچنین پایین آمدن فروش نفت‌مان نیز دورانی را به مراتب بدتر از دوران جنگ تحمیلی تجربه می‌کنیم. در حال حاضر ما در یک جنگ تمام عیار هستیم.

این عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: در بحث کوئید 19 از سوی همه نهادها مدیرت خیلی خوبی اعمال شد، ما در این موضوع همدلی کاملی از سوی همه مجموعه‌ها دیدیم. تمام نیروهای نظام از جمله دولت و دوقوه دیگر پای کار آمدند و هماهنگی و همکاری خوبی را از سوی مردم شاهد بودند.

وی افزود: خیلی از کشورهای پیشرفته که سختی‌های ما را مثل تحریم و فشار اقتصادی نداشتند، درگیر کوئید 19 شدند و به نسبت آنان ما در ایران خیلی بهتر و بیشتر این موضوع را کنترل کردیم.

این فعال سیاسی تصریح کرد: کوئید 19 مثالی است که نشان می‌دهد همدلی و همراهی مسئولین در برنامه ریزی و پیگیری مشکلات که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، پاسخ‌گوی نیازهای ما است.

وی گفت: فراموش نکنیم که ما با همدلی حوادث مهمی را پشت سر گذاشتیم. رهبری تعبیر قطار و ریل را برای رابطه دولت ومجلس به کار بردند؛ مجلس ریل گذاری می کند و دولت روی آن ریل در مسیر توسعه حرکت می‌کند اگر ناهماهنگی در این میان باشند توسعه کشور به جایی نمی رسد.

ساعی خاطر نشان کرد: باید در راستای برنامه‌های کلان کشور همدلی و هماهنگی ایجاد شود. مجلس به عنوان یک از سه قوه باید مشکلات را از سر راه دولت بر دارد تا قوه اجرایی کارهایش را با سرعت پیش ببرد. این همکاری اگر درست باشد مطمئننا سودش به نفع کشور است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها