«در سوگ‌ ماندگی» آماده اجرا می‌شود/ حضور در «عصر جدید»

علی‌محمد رادمنش با اشاره به آماده‌سازی نمایش «در سوگ ماندگی» که به تبعات از دست دادن عزیزان بر اثر کرونا می‌پردازد، بیان کرد در این فصل از «عصر جدید» همراه با همسرش حضور خواهد داشت.

«در سوگ‌ ماندگی» آماده اجرا می‌شود/ حضور در «عصر جدید»
کد خبر: 410454
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۸:۲۰:۰۷

اعتمادآنلاین| علی محمد رادمنش نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های در این دوران گفت: با وضعیتی که در حال حاضر همه با آن روبرو هستند به نظر می‌رسد چاره‌ای نیست که هم مردم و هم هنرمندان شرایط را بپذیرند و با آن کنار بیایند البته در کنار بازگشت به زندگی عادی همچنان باید مسایل بهداشتی را رعایت کنیم چون بیماری کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و درمانی هم برایش یافت نشده است.

معتقدم در این شرایط، تئاتر خیابانی می‌تواند در آموزش، آگاهی سازی و پرداختن به مشکلات مردم و حتی روحیه دادن به آنها در این دوران بسیار کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: این روزها دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی برنامه‌هایی برای از سرگیری نمایش‌های خیابانی و محیطی دارند که اگر به من هم پیشنهادی در این زمینه داده شود نمایشی اجتماعی و خانوادگی با عنوان «در سوگ ماندگی» نیز آماده اجرا دارم که درباره افرادی است که در بحران کرونا عزیزانشان را از دست داده‌اند.

رادمنش یادآور شد: متاسفانه در این شرایط هموطنان زیادی عزیزانشان را از دست دادند اما نتوانستند آنطور که باید برایشان عزاداری و یا مراسمی برگزار کنند به همین دلیل نتوانستند رخداد مرگ را بپذیرند و از این سوگ عبور کنند که این مساله می‌تواند تبعات زیادی داشته باشد. این نمایش 2 بازیگر بزرگسال و یک بازیگر کودک دارد و می‌تواند مشکلات مردم در دوران کرونا را به تصویر بکشد.

این کارگردان در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش بیان کرد: همسرم فاطمه رادمنش سال گذشته جزو برگزیدگان برنامه «عصر جدید» بود و امسال به عنوان مربی در کنار شرکت کنندگان قرار دارد. امسال من نیز به عنوان نویسنده و درام‌پرداز در کنار این عزیزان هستم تا متن‌هایشان تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها