کد خبر: 411041
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۱:۳۹:۰۹
| |

کفاشیان رئیس بهتری نسبت به مهدی تاج بود؟

در روز‌های اخیر برخی از اعضای مجمع عمومی از علی کفاشیان خواستند بعد از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال برای ریاست ثبت نام کند؛ منوط به اینکه حکم صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد علی کفاشیان نقض شود.

کفاشیان رئیس بهتری نسبت به مهدی تاج بود؟
کد خبر: 411041
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۱:۳۹:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به فیفا فرستاده شده و در صورتی که تأیید شود، دوباره از نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد شد و متعاقب آن انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

علی کفاشیان که یکی، دو روز پیش در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، به شوخی به خبرنگاران گفت اگر حکم محرومیت وی از سوی کمیته اخلاق نقض شود، بار دیگر برمی‌گردد و به فوتبال کمک می‌کند. او همچنین به این نکته اشاره کرد که از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرده، اما به واقع با حکمی که کمیته اخلاق صادر کرده، او از حضور در فوتبال محروم شده است.


در روز‌های اخیر برخی از اعضای مجمع عمومی از علی کفاشیان خواستند بعد از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال برای ریاست ثبت نام کند؛ منوط به اینکه حکم صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد علی کفاشیان نقض شود. در غیر این صورت او حق حضور در فوتبال را نخواهد داشت. علی کفاشیان ابتدای فصل رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس کرمان شده بود. تیمی که در شرف صعود به لیگ برتر است. با گذشت مدتی از حضور علی کفاشیان در جلسات هیئت‌مدیره باشگاه مس کرمان، کمیته اخلاق باشگاه را متوجه کرد حضور او غیرقانونی است و باید حکم صادره برای او را باطل کنند.

کفاشیان که 8 سال ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، پیش از انتخاب مهدی تاج قصد حضور دوباره در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را داشت، اما به نظر می‌رسد برخی مقامات مانع حضور وی در انتخابات شدند. او بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نایب‌رئیس اول شد تا نشان دهد همچنان به حضور در فوتبال علاقه‌مند است و از سویی هیچ خطایی را مرتکب نشده است.

جالب اینکه برخی از اعضای مجمع عمومی که فضای فوتبال را در دوران علی کفاشیان و مهدی تاج تجربه کرده‌اند، به این باور رسیده‌اند علی کفاشیان با وجود خنده‌هایی که می‌کرد، رئیس بهتری به نسبت مهدی تاج بود. به همین خاطر در تلاش هستند بار دیگر کفاشیان را به حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ترغیب کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد این حضور زمانی قانونی خواهد شد که حکم نهایی کمیته استیناف در مورد پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان صادر شود. این دو 5 سال از سوی کمیته اخلاق محروم شده‌اند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها