کد خبر: 411128
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۵:۵۰:۱۶
| |

دغدغه تامین قطعات حساس سامانه‌های دفاع هوایی را نداریم

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دیگر دغدغه تامین قطعات حساس سامانه‌های دفاع هوایی را نداریم، گفت: ما اکنون وظیفه حراست از تمامی مرزهای هوایی کشور را با تجهیزات کاملا بومی انجام می‌دهیم.

دغدغه تامین قطعات حساس سامانه‌های دفاع هوایی را نداریم
کد خبر: 411128
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۵:۵۰:۱۶

اعتمادآنلاین| سرتیپ «ابوالفضل سپهری‌راد» روز چهارشنبه در جمع کارکنان ستاد این نیرو با تاکید بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور، اظهارداشت: محدودیت‌هایی که به اذغان بسیاری از کشورها فلج کننده بود و ایران را در عرصه جهانی از پای درمی‌آورد، باعث شکوفایی توان داخلی در بخش‌های مختلف شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی با تاکید براینکه این توانایی جز با نگاه به داخل و اعتماد به جوانان با استعداد این مرز و بوم ممکن نبود، تصریح کرد: تهدید و مقابله با کشوری که در حوزه دفاع در تمامی مراحل، از آموزش نیروی انسانی متخصص تا تولید تجهیزات دفاعی مختلف را در داخل کشور و با اتکای به دانش بومی و استعداد جوانان خود انجام می‌دهد، ممکن نیست و دشمنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند.

طراحی و ساخت قطعات حساس سامانه‌های دفاع هوایی در کشور انجام می‌شود

سپهری‌راد با اشاره به خودکفایی در حوزه تجهیزات پدافندی با وجود تحریم‌های ظالمانه، افزود: ما دیگر دغدغه تامین قطعات حساس سامانه‌های دفاع هوایی را نداریم چرا که طراحی و ساخت قطعات، در داخل کشور انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما اکنون وظیفه حراست از تمامی مرزهای هوایی کشور را با تجهیزات کاملا بومی انجام می‌دهیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها